Σοβαρά προβλήματα στην πρόσβαση στο ίντερνετ και στο δίκτυο τηλεφωνίας έχει η Vodafone σε ολόκληρη σχεδόν την χώρα.

Πρόβλημα διαδικτυακής και τηλεφωνικής σύνδεσης (ιντερνετ-τηλέφωνο) αντιμετωπίζουν εδώ και κάποια ώρα χρήστες / πελάτες της Vodafone σε όλη τη χώρα.Μέχρι τώρα η εταιρία δεν έχει προβεί σε κάποια ανακοίνωση.

 Τα τηλέφωνα 1399, 13830, 13840 της Vodafone βγάζουν το εξής μήνυμα: ο αριθμός που καλέσατε δεν λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους.

Ακόμη η ιστοσελίδα της Vodafone (www.vodafone.gr) εδώ και κάποια ώρα εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα στους επισκέπτες:

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2020 10:19

Αποθήκευσε αυτόν τον αριθμό 6983643450

Το VimaPoliti.gr στηρίζεται στην διαδραστικότητα και την επικοινωνία με όλους τους αναγνώστες που καθημερινά επικοινωνούν, σχολιάζουν, καταγγέλλουν ή στέλνουν φωτογραφίες και βίντεο από το σημείο όπου βρίσκονται.

Αν θέλεις να στείλεις φωτογραφία ή βίντεο για να δημοσιευθεί στο VimaPoliti.gr, αποθήκευσε στο κινητό σου τηλέφωνο αυτόν τον αριθμό 6983643450 και στείλε μέσω WhatsApp (χωρίς χρέωση) ή μέσω mms (με χρέωση του παρόχου).

Μπορείς να στείλεις φωτογραφίες ή βίντεο και μέσω Facebook στην σελίδα του VimaPoliti: https://www.facebook.com/vimapoliti/,στο twitter : https://twitter.com/vimapoliti?lang=el  στο instagramhttps://www.instagram.com/vimapoliti.gr/ και με email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Χυδαία τοποθέτηση παίκτη του Big Brother για τις γυναίκες, ανέφερε ακόμα και βιασμό σε σχόλιό του

Αργά ή γρήγορα όλοι περίμεναν ότι στο Big Brother θα ακουστεί κάποια… χοντράδα για να το πούμε κομψά. Κι έτσι έγινε από τον «μάγκα» του σπιτιού, τον Αντώνη Αλεξανδρίδη

Ο παίκτης του Big Brother με καταγωγή από την Κρήτη, χωρίς να βουτήξει τη γλώσσα του στο μυαλό του ξεστόμισε μια ατάκα που ούτε για πλάκα δεν την λες.

Ο Αντώνης Αλεξανδρίδης λοιπόν είπε για τις γυναίκες : «Με τις γκόμενες πάω με μία κάθε μέρα για να αδειάζει το πακέτο αλλιώς έχει βιασμό».

Όπως είναι φυσικό αυτό ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων και οι χρήστες των social media του έκαναν επίθεση στον προσωπικό λογαριασμό που διατηρεί στο Instagram.

Αυτή η γλυκιά πίτα είναι ένα πεντανόστιμο και υγιεινό κέικ λαδιού, που απολαμβάνουμε κλασικά στις 27/8, του Άγιου Φανούριου, αλλά και οποιαδήποτε εποχή αφού συνοδεύει ιδανικά τον καφέ και το τσάι.

Υλικά

4 φλιτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις

3 κουτ. γλυκού μπέικιν πάουντερ

1 κουτ. γλυκού σόδα

¼ κουτ. γλυκού αλάτι

1¼ φλιτζανιού ζάχαρη

1 φλιτζάνι λάδι (προτιμήστε ελαιόλαδο)

½ φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού

½ φλιτζάνι νερό

1 κουτ. γλυκού κανέλα

ξύσμα από 1 λεμόνι

1 φλιτζάνι σταφίδες (άσπρες ή μαύρες) ανακατεμένες με 1 κουτ. γλυκού αλεύρι

½ φλιτζάνι κοπανισμένη καρυδόψιχα

ζάχαρη άχνη για το πασπάλισμα

Διαδικασία

Αναμιγνύετε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ, τη σόδα, το αλάτι και την κανέλα. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180°C.

Χτυπάτε στο μίξερ τη ζάχαρη με το λάδι για 3 λεπτά και προσθέτετε το χυμό πορτοκαλιού, το νερό και το ξύσμα λεμονιού. Χτυπάτε για 1 λεπτό ακόμα και σταματάτε το μίξερ.

Προσθέτετε πρώτα το μίγμα του αλευριού και το ανακατεύετε με σπάτουλα να ενσωματωθεί. Μετά ρίχνετε τις σταφίδες και τα καρύδια. Ανακατεύετε καλά για να αναμιχθούν στο μίγμα.

Αδειάζετε και στρώνετε το μίγμα σε ένα λαδωμένο και πασπαλισμένο με αλεύρι στρογγυλό ταψί μετρίου μεγέθους και ψήνετε τη φανουρόπιτα στον προθερμασμένο φούρνο για 50-60 λεπτά. Αφήνετε τη φανουρόπιτα να κρυώσει πρώτα και ύστερα την πασπαλίζετε με ζάχαρη άχνη, κόβετε σε κομμάτια και σερβίρετε.Πρώτο Θέμα

 

Λίγο έξω απο τα  χωριό Τοπόλιανα ,στα ορεινά Άγραφα Ευρυτανίας, στον δρόμο με κατεύθυνση την γέφυρα της Τέμπλας υπάρχει το άγνωστο σε πολύ κόσμο φαράγγι των δυτικών Αγράφων. 

 Συγκεκριμένα στο σημείο που ενώνονται ο Λεπιανίτης ποταμός με τον Αχελώο ποταμό, ξεκινά  η μοναδικής ομορφιάς διαδρομή  που αρχικά  περνά απο τον αρχαιολογικό χώρο Καστρακίου -Τοπόλιανων έχοντας απο ψηλά απίστευτη θέα στα φιόρδ του Αχελώου συνεχίσει στα πρανή της δυτικής πλευράς του φιδίσιου Αχελώου ποταμού με τα γαλάζιο πράσινα νερά του ,και στο τελευταίο τμήμα αφήνει τον Αχελώο και πιάνει τον πανέμορφο  και πιο στενό Γρανιτσιώτη ποταμό  με δυο επιλογές.

Η μια στα δασωμένα πρανή της βορεινής πλευράς  του , και άλλη  διασχίζοντας την κοίτη μέσα στο νερό .Η διαδρομή ολοκληρώνεται μετά απο 12κμ στην γέφυρα  που ενώνει τα χωριά Βαλαώρα και Τοπόλιανα δίπλα στο φαράγγι Μπουζουνίκου .

Το φαράγγι διάνοιξαν με σκοπό την ανάδειξή του τα δραστήρια μέλη του Ορειβατικού συλλόγου Αγράφων οι οποίοι ανέβασαν και τις φώτο στα κοινωνικά δίκτυα

 

Σαν χθες στις 20 Ιουλίου 1999 σε ηλικία 63 ετών, πέθανε στην Κανδήλα, ο μεγάλος Ξηρομερίτης τραγουδιστής Τάκης Καρναβάς.

Αφιέρωμα Τάκης Καρναβάς: Η αθάνατη φωνή της Αιτωλ/νίας

 Ο Τάκης Καρναβάς είναι κύριος εκπρόσωπος του δημοτικού και νεοδημοτικού τραγουδιού. Η φωνή του υπάρχει στο μυαλό και την ψυχή κάθε Αιτωλοακαρνάνα, καθώς με τα τραγούδια του έχουν γαλουχηθεί γενιές και συνεχίζουν με αυτόν τον τρόπο και οι νεότεροι. Ο τρόπος που έζησε δε μπόρεσε να ακολουθήσει τα συμβατικά πρότυπα της εποχής και έτσι έγινε είδωλο της διασκέδασης. Ο τρόπος που τραγουδούσε είναι αμίμητος κι αυτό λόγω της ιδιαίτερης χροιάς και τεχνικής του. Ιδιαίτερα αγαπητός υπήρξε και στην Ήπειρο.

Το Ξεκίνημα

Ο Τάκης Καρναβάς γεννήθηκε στις 3 Απριλίου του 1936 στο χωριό Κανδήλα της επαρχίας Ξηρομέρου, στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Μια περιοχή ιδιαίτερη και με σκληρό τρόπο ζωής. Οι γονείς του ήταν ο Γιώργος και η Βασιλική Καρναβά, τo γένος Καπότη απ το Πέρσεβο .Ήταν το μεγαλύτερο παιδί της οικογένειας και ακολουθούσαν οι τρεις αδελφές του, Σταυρούλα, Ιουλία και Ειρήνη. Πρώτη του ενασχόληση, όπως και κάθε παιδιού στην περιοχή, ήταν η κτηνοτροφία. Όμως, η μουσική υπήρχε μέσα στο σπίτι του. Ο πατέρας του, Γιώργος Καρναβάς, ήταν λαουτιέρης σε κομπανία μαζί με τον συγχωριανό του Κώστα Ζώτο, ο οποίος είναι ο πατέρας του μεγάλου δασκάλου και λαουτιέρη Χρήστου Ζώτου. Στην ηλικία των 16 ο Τάκης Καρναβάς ακολουθεί τον πατέρα του και κάνει τα πρώτα του βήματα. Το 1954 αποκτά το πρώτο του μουσικό όργανο, μια κιθάρα. Με αυτήν, παίζει στα πανηγύρια και στους γάμους, ενώ παράλληλα τραγουδά. Την ίδια χρονιά τον κλέβει η γυναίκα του, καθώς δήλωναν αστειευόμενοι. Ο Τάκης Καρναβάς ερωτεύτηκε την Αγγέλω Κοντογιώργη, η οποία καταγόταν από το Νυδρί της Λευκάδος, Απέκτησαν τρία παιδιά, τον Παρασκευά, την Πολυξένη και τον Γιάννη.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’50 δημιουργείται μια παραδοσιακή ζυγιά, μια ολιγομελής ορχήστρα δηλαδή, στην οποία παίρνει μέρος και ο Καρναβάς. Ορμητήριο τους είναι το Ξηρόμερο, αλλά σύντομα παίζουν και σε άλλες περιοχές, όπως Λευκάδα, Πρέβεζα και Άρτα. Έτσι, ο Τάκης Καρναβάς γίνεται γνωστός και στην Ήπειρο. Οι άνθρωποι εκεί μαθαίνουν και τη μουσική μιας κοντινής τους περιοχής που παρουσιάζει ομοιότητες με τη δική τους παραδοσιακή μουσική, αλλά η οποία διακατέχεται πάντα από το τραχύ ξηρομερίτικο ύφος. Ο Τάκης Καρναβάς συνδέεται επαγγελματικά και φιλικά με τον μεγάλο κλαρινίστα Βασίλη Σούκα. Η οικογένεια του Σούκα μαζί με αυτή των Χαλκιάδων αποτελούν τις μεγαλύτερες μουσικές οικογένειες της παράδοσης μας.

 

 Η Μετάβαση στην Αθήνα, η Δισκογραφία και η Αναγνώριση

Ο Βασίλης Σούκας είναι αυτός που πείθει τον καλό του φίλο Καρναβά να πάει στην Αθήνα, προκειμένου να δουλέψει σε νυχτερινά μαγαζιά και να ηχογραφήσει δίσκους. Το 1963 τον υποδέχεται η δισκογραφία. Ηχογραφεί δύο δημοτικά τραγούδια “Τι Έχουν της Μάνης τα Βουνά” και “Βασίλω Καλαματιανή”. Το 1967 τον υποδέχεται και η δισκογραφική εταιρεία Odeon, στην οποία ηχογραφεί αρκετά κομμάτια. Μεγάλες επιτυχίες του, όπως “Έκανα Πάσχα Μόνος Μου”, “Ήλιε Μ’ Γιατί Άργησες Να Βγεις”, “Τίποτα Δεν Εζήλεψα” τις ηχογράφησε στη Minos μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’60. Από τη δεκαετία του ’70 και έπειτα ηχογράφησε αρκετούς δίσκους και συνεργάστηκε με μεγάλους μουσικούς.

Τάκης Καρναβάς και Βασίλης Σαλέας

Ο Τάκης Καρναβάς κυριάρχησε στη νυχτερινή ζωή της Αθήνας. Δούλεψε σε πολλά κέντρα, όπως η Σπηλιά, ο Έλατος, η Βοσκοπούλα, το Ελληνικό Γλέντι και άλλα μαγαζιά της εποχής. Τραγούδησε, έχοντας στο πλάι του τον μεγάλο κλαρινίστα Βασίλη Σαλέα, από τον οποίο έμαθε πολλά και συνδέθηκαν με αδελφική φιλία, τον Βασίλη Σούκα και τον αδερφό του Βαγγέλη, τον Βαγγέλη Κοκκώνη και τον μεγάλο Αιτωλοακαρνάνα κλαρινίστα Γιάννη Βασιλόπουλο, με τον οποίο συνεργάστηκε επί σειρά ετών.

Ο Καρναβάς τραγουδούσε με πόνο για τις αδικίες της ζωής, την φτώχεια, την αγάπη, το θάνατο, αλλά και την ξενιτιά. Έτσι, οι ξενιτεμένοι Αιτωλοακαρνάνες ζητούσαν να ακούσουν live τον Τάκη Καρναβά. Στις αρχές της δεκαετίας του ’70 οργάνωσε την πρώτη του περιοδεία στο εξωτερικό, στη Γερμανία και το Βέλγιο, η οποία στέφθηκε με επιτυχία και ο κόσμος τον αγκάλιασε. Έκτοτε, οι Ξηρομερίτες της Αμερικής και γενικά οι Αιτωλοακαρνάνες του εξωτερικού, κυρίως της Αυστραλίας και του Καναδά, αποζητούσαν να ακούσουν ζωντανά τη φωνή του μεγάλου Τάκη Καρναβά. Οι άνθρωποι της ξενιτιάς στα τραγούδια του έβρισκαν τη χαμένη πατρίδα, αναμνήσεις από τη μάνα, τους συγγενείς, τον τόπο που μεγάλωσαν.

Η τελευταία εμφάνιση του Τάκη Καρναβά έγινε το 1994 στο Αίγιο. Τη βραδιά εκείνη παθαίνει εγκεφαλικό επεισόδιο, ενώ ξεκουραζόταν στο ξενοδοχείο. Το γεγονός αυτό τον έκανε να αφήσει την ενεργό δράση του και να μεταβεί στη γενέτειρα του για ξεκούραση και αποκατάσταση της υγείας του. Τον Μάιο του 1999 η υγεία του και πάλι δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από την ανίατη νόσο του καρκίνου.

Ο Τάκης Καρναβάς έφυγε στις 20 Ιουλίου του 1999. Η κηδεία του έγινε δημοσία δαπάνη. Έκτοτε, για τους ανθρώπους της Αιτωλοακαρνανίας, το όνομα Τάκης Καρναβάς συνοδεύεται πάντα από το επίθετο “αθάνατος”.

Ένας Μεγάλος Performer

Η δράση του Τάκη Καρναβά τοποθετείται στο δημοτικό τραγούδι, αλλά και στο νεοδημοτικό. Το νεοδημοτικό ανατροφοδοτείται από το δημοτικό και την παράδοση, ενσωματώνει στοιχεία και από το λαϊκό και έτσι προκύπτει ένα νέο είδος μουσικής. Η δημοτική μας παράδοση έχει συνδεθεί με την εθνική ταυτότητα και συνεπώς θεωρείται πολιτισμική συνέχεια. Εκεί τοποθετείται και το νεοδημοτικό, καθώς στα μουσικοχορευτικά γεγονότα (γλέντια και πανηγύρια) πρωτοστατεί μέχρι σήμερα. Κύριο χαρακτηριστικό του νεοδημοτικού και ειδοποιός διαφορά με το δημοτικό είναι η ηλεκτρική ενίσχυση του ήχου και η εισαγωγή ηλεκτρικών οργάνων, όπως η ηλεκτρική κιθάρα και το αρμόνιο.

Ο Μπάρμπα-Τάκης Καρναβάς, όπως τον αποκαλεί όλο το Ξηρόμερο, ξεκίνησε από το δημοτικό και μεγαλούργησε στο νέο είδος. Ήταν από τους πρώτους του είδους και πολλοί τον θεωρούν δάσκαλο. Στις εμφανίσεις του ήταν πάντα κομψός, με ένα ιδιαίτερο στυλ για την εποχή. Αν τοποθετούσε κανείς τον Τάκη Καρναβά σε κάποια πόλη του εξωτερικού, ο τρόπος που παρουσίαζε το πρόγραμμα του ήταν εφάμιλλος ενός rock star. Ήταν ένας performer που τα έδινε όλα. Ψυχή στην ερμηνεία, λεβεντιά και κέφι. Αυτά ήταν τα ζητούμενα στα γλέντια της εποχής. Οι παλιοί θυμούνται ακόμη και ακρότητες από θαμώνες που άκουγαν τον Καρναβά. Για παράδειγμα, ενώ ο τραγουδιστής ερμήνευε κάποιο κομμάτι, ένας θαμώνας έσπασε αρκετά κιβώτια ουίσκι για τον τραγουδιστή. Υπάρχει επίσης και η εξής ιστορία για τους Ξηρομερίτες: οι περισσότεροι είχαν ως κύρια ασχολία την κτηνοτροφία και την γεωργία κι έτσι σε κάθε τους πληρωμή μοίραζαν τα χρήματα τους, λέγοντας το εξής: “Τόσα για το φαγητό, τόσα για τα παιδιά και τα υπόλοιπα για τον Καρναβά”.

Βλέπουμε πως δεν ήταν ένας απλός τραγουδιστής, ήταν ένας θρύλος ακόμη και εν ζωή. Όσοι τον άκουσαν ζωντανά θεωρούν τον εαυτό τους τυχερό και όσοι δεν πρόλαβαν, μεγαλώνουν με τις ηχογραφήσεις του.

Αναλυτική Δισκογραφία

Ο Τάκης Καρναβάς έχει ηχογραφήσει αρκετά άλμπουμ προσωπικά, αλλά έχει συμμετάσχει και σε δίσκους διαφόρων καλλιτεχνών. Η προσωπική του δισκογραφία έχει ως εξής:

1. Τάκης Καρναβάς

2. Βάσανα Έχουν Τα Παιδιά

3. Παρέα Με Τ’ Αηδόνια

4. Αμαρτωλά Τα Μάτια Σου

5. Ανθίζουν Πάλι Πασχαλιές

6. Πανηγύρι στο Ξηρόμερο

7. Αθάνατα Δημοτικά Τραγούδια

8. Τάκης Καρναβάς, Οι Μεγάλοι του Δημοτικού Τραγουδιού

9. Τάκης Καρναβάς, Ζωντανή Ηχογράφηση Αθάνατα Δημοτικά Τραγούδια

10. Τάκης Καρναβάς,Ζωντανή Ηχογράφηση

11. Στο Ξηρόμερο Γλεντάνε

12. Μια Βραδυά Στο Ξηρόμερο Νο.1

13. Μια Βραδυά Στο Ξηρόμερο Νο.2

14. Γάμος Στο Ξηρόμερο

Δείτε μέσα απο το κανάλι μας VimaPolitiTV ΕΔΩ περισσότερα βίντεο απο τον Τάκη Καρναβα

Πηγές:– “Μουσική από την Ήπειρο”, Γιώργος Κοκκώνης, Εκδ. Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων-– “Η ρυθμολογική συγκρότηση του νεοδημοτικού: Η περίπτωση των ηχογραφήσεων του Τάκη Καρναβά”, πτυχιακή εργασία Μιχάλη Σκόρδου, Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ-maxmag.gr-Κουκουράβας  Δημήτρης

Γράφει ο Γιάννης Γιαννακόπουλος

Στη γειτονιά μας, στην Ευρυτανία, υπάρχει ένα μέρος που πάντα βρέχει και για τον λόγο αυτό η περιοχή πήρε το όνομα "Πανταβρέχι".

Πρόκειται για ένα φαράγγι του Κρικελοπόταμου μήκους 800 μέτρων περίπου που η φύση φρόντισε να δημιουργήσει έναν επίγειο παράδεισο.Για να φθάσει εκεί κανείς έχει δύο επιλογές. Η πρώτη είναι μέσω του Μεγάλου Χωριού και η δεύτερη μέσω της Δομνήστας. Και οι δύο διαδρομές οδηγούν στο ίδιο σημείο που είναι η είσοδος του φαραγγιού. Μέχρι εκεί μπορεί να πάει μεταφορικό μέσο που κατά προτίμηση δεν θα είναι χαμηλό.

Από εκεί και πέρα αρχίζει η πεζοπορία, στο φαράγγι, μέσω της κοίτης του ποταμού έως τους καταρράκτες του Πάνταβρεχι. Η διαδρομή έχει ένα βαθμό δυσκολίας γιατί ο επισκέπτης θα χρειαστεί να περπατήσει σε βράχια, πέτρες αλλά και σε μικρές λιμνούλες που υπάρχουν στο ποτάμι. Φυσικά αναπόφευκτα θα βραχεί.Ομως το τοπίο είναι καταπληκτικό σε όλη του την διαδρομή. Η ομορφιά αυτή δεν αποδίδεται σε φωτογραφίες η βίντεο...

Τώρα που αρχίζουν οι καύσωνες τολμήστε το αξίζει τον κόπο..Στο βίντεο που παραθέτω έχω την διαδρομή από Δομνίστα που οδηγεί στο Κρικελοπόταμο μέσω της Ροσκάς.

Δείτε το βίντεο.

Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό, δέντρο, υπαίθριες δραστηριότητες, φύση και νερό

Το επίπεδο των αντισωμάτων όσων ασθενών ανέρρωσαν από τον κορονοϊό μειώθηκε σημαντικά 2 με 3 μήνες μετά τη μόλυνσή τους, κάτι που ισχύει και τόσο για τους ασυμπτωματικούς ασθενείς όσο και για αυτούς που εμφάνισαν συμπτώματα, αναφέρει κινεζική έρευνα που εγείρει ερωτήματα για τη διάρκεια της ανοσίας από την covid-19.

Η έρευνα, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Nature Medicine στις 18 Ιουνίου, φέρνει στο φως τους κινδύνους που ενέχει η δημιουργία “ διαβατηρίων ανοσίας” για την covid-19 και στηρίζει την παρατεταμένη εφαρμογή υγειονομικών μέτρων, όπως η κοινωνική αποστασιοποίηση και η απομόνωση των ομάδων υψηλού κινδύνου, αναφέρουν ερευνητές.

Η έρευνα, που εξέτασε 37 ασυμπτωματικούς ασθενείς και άλλους 37 που εμφάνισαν συμπτώματα, βρήκε ότι το 90% όσων βρέθηκαν θετικοί σε αντισώματα IgG εμφάνισαν μεγάλη μείωση στο ποσοστό τους σε διάστημα 2 με 3 μηνών.

Η μέση ποσοστιαία μείωση ήταν μεγαλύτερη του 70% τόσο για τους ασυμπτωματικούς ασθενείς όπως και για όσους εμφάνισαν συμπτώματα.

Στα εξουδετερωτικά αντισώματα η μέση ποσοστιαία μείωση ήταν 11,7% για τους ασθενείς που εμφάνισαν συμπτώματα και 8,3% για τους ασυμπτωματικούς.

Την έρευνα διεξήγαγαν ερευνητές στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Chongging, παράρτημα του Κινεζικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης ασθενειών και άλλα ινστιτούτα.

Ο Τζιν Ντονγκ-Γιαν καθηγητής ιολογίας στο πανεπιστήμιο του Χονγκ Κονγκ, ο οποίος δεν συμμετείχε στην έρευνα, επεσήμανε ότι αυτή δεν αποκλείει το ενδεχόμενο άλλα μέρη του ανοσοποιητικού συστήματος να μπορούν προσφέρουν προστασία από την covid-19.

Κάποια κύτταρα απομνημονεύουν τον τρόπο αντιμετώπισης ενός ιού μετά την πρώτη μόλυνση του ανθρώπου και μπορούν να παρέχουν αποτελεσματική προστασία, αν η μόλυνση επανεμφανιστεί, εξήγησε. Επιστήμονες εξακολουθούν να ερευνούν αν αυτός ο μηχανισμός ισχύει και για τον νέο κορονοϊό.

ΠΟΥ: Η εξάπλωση της πανδημίας συνεχίζει να "επιταχύνεται" στον κόσμο

Η εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού συνεχίζει “ να επιταχύνεται” στον κόσμο, με “ ένα εκατομμύριο κρούσματα να καταγράφονται μόλις σε οκτώ ημέρες”, προειδοποίησε σήμερα ο γενικός γραμματέας του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεεσούς.

“ Γνωρίζουμε ότι η πανδημία είναι κάτι περισσότερο από μια υγειονομική κρίση, είναι μια οικονομική, κοινωνική κρίση και σε πολλές χώρες πολιτική. Οι επιπτώσεις της θα είναι αισθητές επί δεκαετίες”, πρόσθεσε ο Τέντρος στη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου που οργανώθηκε από το Ντουμπάι.

Η προειδοποίηση του επικεφαλής του ΠΟΥ έρχεται σε μια περίοδο που πολλές χώρες έχουν εισέλθει σε μια φάση χαλάρωσης των μέτρων περιορισμού με στόχο την επανεκκίνηση των οικονομιών τους.

Την προηγούμενη εβδομάδα ο Τέντρος είχε χαρακτηρίσει “ επικίνδυνη” αυτή τη νέα φάση, εκτιμώντας ότι, παρά την ανάγκη άρσης του lockdown, ο ιός εξακολουθεί “ να εξαπλώνεται γρήγορα” και παραμένει “ θανατηφόρος”.

“ Χρειάστηκαν περισσότεροι από τρεις μήνες για να καταγραφεί το πρώτο εκατομμύριο των κρουσμάτων. Το τελευταίο εκατομμύριο καταγράφηκε μόλις σε οκτώ ημέρες”, υπογράμμισε σήμερα.

Ο επικεφαλής του ΠΟΥ κάλεσε επίσης τις κυβερνήσεις και τις κοινωνίες να προετοιμαστούν για μελλοντικές πανδημίες, οι οποίες ενδέχεται να ξεσπάσουν “ σε οποιαδήποτε χώρα, ανά πάσα στιγμή και να σκοτώσουν εκατομμύρια ανθρώπους επειδή δεν είμαστε προετοιμασμένοι”.

“ Δεν γνωρίζουμε πού ούτε πότε θα εμφανιστεί η επόμενη πανδημία, όμως γνωρίζουμε ότι θα έχει φρικτές επιπτώσεις στον παγκόσμιο τρόπο ζωής και την οικονομία”, προειδοποίησε ο Τέντρος.

Από την πανδημία covid-19 έχουν πεθάνει τουλάχιστον 465.300 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο από τα τέλη Δεκεμβρίου όταν εμφανίστηκε επισήμως στην Κίνα, σύμφωνα με απολογισμό του AFP από επίσημες πηγές ως τις 22:00 χθες Κυριακή.

Οι ΗΠΑ είναι η πλέον πληγείσα χώρα, με τουλάχιστον 119.959 θανάτους, ενώ ακολουθούν η Βραζιλία (50.617), η Βρετανία (42.632), η Ιταλία (34.634) και η Γαλλία (29.633).

Ο νέος κορονοϊός έχει μολύνει περισσότερο από ένα εκατομμύριο ανθρώπους στη Βραζιλία, καθώς η Λατινική Αμερική είναι αυτή την περίοδο το επίκεντρο της πανδημίας με περισσότερους από 20.00 νεκρούς στο Μεξικό, 8.000 στο Περού και 1.000 στην Αργεντινή. ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Το περίμεναν πώς και πώς! Ο Γιώργος Χρανιώτης και η Αγρινιώτισσα  Γεωργία Αβασκαντήρα από χθες το βράδυ κρατούν στην αγκαλιά τους, τον πρίγκιπά τους.

Το ευτυχές γεγονός έκανε γνωστό μέσα από το Instagram με μια ξεχωριστή και τρυφερή ανάρτηση ο ίδιος ο ηθοποιός. Συγκεκριμένα, λίγες ώρες μετά τη γέννηση του γιου του ο Γιώργος Χρανιώτης δημοσίευσε στο προφίλ του μια φωτογραφία με τα πατουσάκια του.

«Στις 20.32 ημέρα Κυριακή, ήρθες μες στο κλάμα και την ομορφιά. Σε περιμέναμε μικρέ μου πρίγκηπα….Σε ευχαριστούμε, γι’ αυτήν σου την επίσκεψη…», έγραψε στη λεζάντα.

Ποιοι συνεχίζουν και ποιοι μένουν στο τραγουδιστικό σόου

Κάθε εβδομάδα και μια αποχώρηση στο J2US. Έτσι και χθες! Ο Νίκος Κοκλώνης υποδέχθηκε τα ζευγάρια στη σκηνή που ρίχτηκαν στη μάχη με στόχο να κερδίσουν τις εντυπώσεις τόσο της κριτικής επιτροπής όσο και του τηλεοπτικού κοινού.

Ξεχωριστές ήταν οι εμφανίσεις και οι προσπάθειες των συμμετεχόντων και σε αυτό, το 8ο live το οποίο όμως ήταν και το τελευταίο για ένα από τα 8 ζευγάρια του J2US!

Το ζευγάρι που αποχώρησε τελικά είναι ο Ορφέας Παπαδόπουλος και η Άρτεμις Ματαφιά με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και τον Χρήστο Ζώτο να παραμένουν και να συνεχίζουν τις εμφανίσεις τους στο σόου!

Αξίζει να σημειωθεί πως σύσσωμη η κριτική επιτροπή δεν έκρυψε τη δυσαρέσκεια της για την απόφαση αυτή που πήρε, κυρίως, το τηλεοπτικό κοινό. 

Επικοινωνήστε μαζί μας στο vimapoliti@gmail.com ή απευθείας στην φόρμα επικοινωνίας

Please, enter your name
Please, enter your e-mail address Mail address is not not valid
Please, enter your message