Η «τρελή» συνέντευξη του Κώστα Μπακογιάννη στον Τσολιά (Βίντεο)
Τι λέει για το μωρό, και αν «έχει κάνει μπάφο»και για το αν είναι ο επόμενος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας
Μια συνεντευξη πέρα από τα συνηθισμένα έδωσε ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κώστας Μπακογιάννης στον... τρελό τσολιά της γνωστής Ελληνοφρένειας.
Και εφόσον οι ερωτήσεις από τον τσολιά τέθηκαν με χιούμορ και ο ίδιος ο περιφερειάρχης απάντησε με χιούμορ. Και απάντησε σε όλα ακόμη και στο αν έχει δοκιμάσει «μπάφο».
Πώς είναι η ζωή με το μωρό το καινούριο;
«Με λιγότερο ύπνο από ότι θα ήθελα».
Η γυναίκα σου η Σία Κοσιώνη τι νανουρίσματα του λέει για να κοιμηθεί; Δελτία ειδήσεων και τέτοια ή αυτά που ξέρουμε όλοι;
«Μην ξεχνάς ότι έχουμε μια ανησυχία για αυτό το παιδί. Επειδή τον είχε η Σία στην κοιλιά για όλους αυτούς τους μήνες που έλεγε δελτίο, σκέψου τι έχει ακούσει αυτό το παιδί»!
Θα γίνει πρωθυπουργός ο Κυριάκος;
Εννοείται και πιστεύω ότι θα γίνει και πολύ καλός πρωθυπουργός.
Σου έχει γνωρίσει τον εξωγήινο που του μιλάει στον Υμηττό;
Τον εξωγήινο στον Υμηττό; Όχι δεν τον έχω γνωρίσει (γέλια)
Είσαι ο επόμενος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας;
Τι σχέση έχω εγώ με αυτό; Το επώνυμο είναι και δεν είναι εισιτήριο. Υπάρχουν άνθρωποι που σε βλέπουν θετικά και πολλοί που σε βλέπουν με δυσπιστία και λένε “Καλώς το σίχαμα”. Από μικρός προτιμώ να κάνω τη ζωή μου σαν να είμαι ο μπαμπάς του Παύλου παρά ο γιος του Παύλου. Είμαι τρελά υπερήφανος για την οικογένειά μου.
Μπάφο έχεις κάνει;
Ναι, Ναι λοιπόν είναι αλήθεια.
Κάνεις ακόμα;
Όχι.
Στα οικογενειακά τραπέζια;
Έχω αισθανθεί μερικές φορές την ανάγκη! (γελώντας)
Αν συναντούσες τον Έκτορα Κουφοντίνα τι θα του έλεγες;
Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το διαχειριστώ αυτό, αυτή τη στιγμή.
Για την άδεια του Δημήτρη Κουφοντίνα;
Με εξοργίζει σε όλα τα επίπεδα. Με εξοργίζει που ένας κατά συρροή δολοφόνος, που έχει εν ψυχρώ δολοφονήσει 11 ανθρώπους, που αποφάσιζε ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει χωρίς ίχνος μεταμέλειας με ξεπερνά.
Αν εξαιρέσεις το προσωπικό θέμα για κάποιον άλλο που έχει κάνει αντίστοιχα εγκλήματα, έχεις την ίδια γνώμη;
Απολύτως. Να σας δώσω ένα παράδειγμα; Με ξεπερνά πως ο δολοφόνος του Τεμπονέρα βγήκε από τη φυλακή 7 χρόνια μετά. Και μόνο η σκέψη με κάνει να αρρωσταίνω.efimerida.gr
Eνθουσίασε με τις γνώσεις του στο Still Standing ο Αγρινιώτης Λευτέρης Καπέλης
Στο τηλεπαιχνίδι γνώσεων του ΑΝΤ1 "Still Standing" που παρουσιάζει η Μαρία Μπεκατώρου συμμετείχε ο Αγρινιώτης Λευτέρης Καπέλης.
Ο Λευτέρης γεννήθηκε στην Σπολάιτα ,είναι Νοσηλευτής και πατέρας διδύμων παιδιών.
Στο παιχνίδι απαντώντας σε δύσκολες ερωτήσεις,κατάφερε να ρίξει 7 παίκτες συγκεντρώνοντας το ποσό των 5.300 ευρώ.Στο τέλος ο Λευτέρης δέχθηκε την προσφορά των 2650 ευρώ .
Δείτε ΕΔΩ το επεισόδιο
Δήλωση κυψελών διαχείμασης για τους μελισσοκόμους της Στερεάς
Η Γενική Δ/νση Περιφερειακής Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής ανακοινώνει τα ακόλουθα που αφορούν τους μελισσοκόμους που δραστηριοποιούνται στη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
1. Όλοι οι μελισσοκόμοι κάτοχοι μελισσοκομικών βιβλιαρίων πρέπει να υποβάλλουν αίτηση-δήλωση κυψελών διαχείμασης στις Δ/νσεις Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής των Περιφερειακών Ενοτήτων το αργότερο μέχρι την 20/01/2018.
Η αίτηση – δήλωση κυψελών διαχείμασης είναι υποχρεωτική για όλους τους μελισσοκόμους ανεξάρτητα από τη συμμετοχή τους στα επιδοτούμενα μελισσοκομικά προγράμματα. Εξαιρούνται οι μελισσοκόμοι οι οποίοι διαθέτουν θεωρημένο μελισσοκομικό βιβλιάριο από 1/9/2017 μέχρι 31/12/2017.
2. Έχει ξεκινήσει η υποβολή των αιτήσεων για τη συμμετοχή στις δράσεις 3.1 «Εξοπλισμός για τη διευκόλυνση μετακινήσεων» και 3.2 Οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίας για το έτος 2018.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται στο Κέντρο Μελισσοκομίας Στερεάς Ελλάδας (Πήλικα 28 - Τ.Κ. 34100 - Χαλκίδα) το αργότερο μέχρι την 20/01/2018.
Απαραίτητο δικαιολογητικό για τη συμμετοχή στα προγράμματα, είναι η αίτηση -δήλωση κυψελών διαχείμασης
Δράση 3.1: Εξοπλισμός για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων (αντικατάσταση κυψελών)
Οι δικαιούχοι θα πρέπει να είναι κάτοχοι μελισσοκομικής εκμετάλλευσης τουλάχιστον 20 δηλωμένων μελισσοσμηνών
Δικαιολογητικά
Φωτ/φο θεωρημένου μελισσοκομικού βιβλιαρίου
Φωτ/φο αίτησης δήλωσης διαχείμασης.
Φωτ/φο πρώτης σελίδας βιβλιαρίου τραπέζης
Τα παραστατικά αγοράς κυψελών γίνονται δεκτά με ημερομηνία έκδοσης από 1/8/2017 έως 20/05/2018.
Δράση 3.2. Οικονομική στήριξη της νομαδικής μελισσοκομίας (Δαπάνη μετακίνησης)
Δικαιούχοι είναι οι επαγγελματίες μελισσοκόμοι συμπεριλαμβανομένων και των συνταξιούχων ΟΓΑ, οι οποίοι είναι κάτοχοι τουλάχιστον 110 δηλωμένων παραγωγικών μελισσοσμηνών και με ελάχιστη ακαθάριστη αξία συνολικής οικογενειακής γεωργικής παραγωγής 5.000 ευρώ.
Δικαιολογητικά:
Φωτ/φο θεωρημένου μελισσοκομικού βιβλιαρίου
Φωτ/φο δήλωσης κυψελών διαχείμασης
Φωτ/φο πρώτης σελίδας βιβλιαρίου τραπέζης
Βεβαίωση εγγραφής στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων
Φωτ/φο άδειας κυκλοφορίας ΦΙΧ αυτοκινήτου
Φωτ/φο της πιο πρόσφατης πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου
Φωτ/φο της πρώτης σελίδας και της θεώρησης θεώρησης βιβλιαρίου ΟΓΑ(συνταξιούχοι ΟΓΑ)
Οι μετακινήσεις είναι επιλέξιμες και ενισχύονται όταν πραγματοποιούνται κατά το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στη δράση έως και την 30η Ιουνίου 2018 .
Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στις Δ/νσεις Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής ή στο Κέντρο Μελισσοκομίας Στερεάς Ελλάδας – Διεύθυνση : Πήλικα 28 - Τ.Κ. 34100 - Χαλκίδα. Τηλέφωνα: 22210-20507, 6937041616, 6936638493 & e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αφράτη παραδοσιακή Καρυδόπιτα
Πόσες φορές έχετε φάει ένα λαχταριστό κομμάτι καρυδόπιτα και στάζουν σαν ζουμί τα σιρόπια ή μένουν σαν λίμνη μέσα στο ταψί;Κάποιες άλλες φορές κάτι σας χαλάει στην επίγευση, γιατί αυτό που μένει στο στόμα σας είναι η γεύση του αυγού…
Εδώ θα μάθετε πως θα φτιάξετε την ωραιότερη καρυδόπιτα,όποια συνταγή κι αν χρησιμοποιήσετε.Αφράτη, σωστά σιροπιασμένη, χωρίς την παραμικρή οσμή αυγού.
Τα 9 μυστικά
1. Τα αυγά πρέπει να είναι πάντα σε θερμοκρασία δωματίου. Πρέπει να κάνουμε πολύ καλό και δυνατό χτύπημα του αβγού με τη ζάχαρη, για να δώσουμε όγκο που θα διατηρηθεί και να εξαλείψουμε την έντονη μυρωδιά του αβγού.
2. Το καρύδι δε θα πρέπει να είναι πούδρα, αλλά σε κομμάτι για να δαγκώνεται.
3. Με απαλές κινήσεις αναδιπλώνουμε τα στερεά υλικά μέσα στα αυγά για να μην χάσουμε τον όγκο.
4. Την προσθήκη του λαδιού την κάνουμε στο τέλος για να μη χάσουμε τον όγκο των αβγών.
5. Το ψήσιμο πρέπει να γίνεται χωρίς να ανοιγοκλείνουμε τον φούρνο, για να μη χάσουμε τον όγκο και «καθίσει» το γλυκό. Η αλλαγή της θερμοκρασίας με το άνοιγμα του φούρνου έχει ως αποτέλεσμα να πέφτει ο όγκος του γλυκού.
6. Είναι έτοιμη όταν δούμε ότι έχει ξεκολλήσει από τα τοιχώματα του ταψιού.
7. Πρέπει πάντα να είναι κρύα η καρυδόπιτα και χλιαρό το σιρόπι, το οποίο το ρίχνουμε λίγο λίγο, ώστε το γλυκό να το απορροφήσει όλο σωστά.
8. Αφού σιροπιάσουμε την καρυδόπιτα την αφήνουμε να κρυώσει τελείως. Τότε τυλίγουμε καλά το ταψί με μεμβράνη και αναποδογυρίζουμε στον πάγκο. Αυτή η… τούμπα θα βοηθήσει, ώστε να σιροπιαστεί ομοιόμορφα πάνω και κάτω.
9. Μην κόψετε το γλυκό όσο είναι ζεστό. Καλύτερα αφήστε την καρυδόπιτα, όπως και όλα τα σιροπιαστά γλυκά ταψιού, να σταθούν μια νύχτα. Γίνονται δυο φορές πιο ωραία.
Ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες μου και φτιάξτε την τέλεια καρυδόπιτα για να υποκλίνονται όλοι στο ταλέντο σας.Καλή επιτυχία και καλή σας απόλαυση!
ΥΛΙΚΑ
Για τη ζύμη
250 γρ Βούτυρο
250 γρ ζάχαρη
6 αβγά
1 φλιτζάνι του καφέ κονιάκ
400 γρ καρυδόψιχα ψιλοκομμένη
200 γρ τριμμένη φρυγανιά (γαλέτα)
1 κ.σ. κανέλα
1 κ.γ. τριμμένο γαρίφαλο
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
1 κ.γ. χυμό λεμονιού
Φρέσκο βούτυρο για το άλειμμα του ταψιού
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χωρίζετε τα αβγά σε κρόκους και ασπράδια.
Χτυπάτε τα ασπράδια σε μαρέγκα , την φυλάτε στο ψυγείο.
Στο κάδο του μίξερ σας ρίχνετε το Βούτυρο ΧΩΡΙΟ τ. Κερκύρας και τη ζάχαρη. Τα κτυπάτε καλά μέχρι να αφρατέψει το μίγμα.
Ρίχνετε τους κρόκους των αβγών και συνεχίζετε το χτύπημα μέχρι να απορροφηθούν. Ρίχνετε τη ψιλοκομμένη καρυδόψιχα και τη φρυγανιά.
Διαλύετε το μπέικιν πάουντερ μέσα στο κονιάκ και το ρίχνετε στο μείγμα.
Προσθέτετε όλα τα μπαχαρικά. Δουλεύετε ακόμα για 2 λεπτά .
Σταματάτε το μίξερ, ρίχνετε μέσα τη μαρέγκα και την ενσωματώνετε απαλά στο μείγμα με μια σπάτουλα.
Βουτυρώνετε ένα ταψί, αδειάζετε το μείγμα και ψήνετε στους 180ο για περίπου 45 λεπτά.
Δοκιμάζετε εάν έχει γίνει βάζοντας ένα μαχαίρι μέσα στη ψημένη ζύμη. Εάν βγει στεγνό η καρυδόπιτα είναι έτοιμη.
Όσο ψήνετε την καρυδόπιτα φτιάχνετε το σιρόπι.
Δείτε περισσότερες παραδοσιακές συνταγές ΕΔΩ
Αγάθη & Γιώργος Δημητρόπουλος: Παράδοση είναι αυτό που μας ταξιδεύει στον τόπο μας
Ο Γιώργος Δημητρόπουλος γεννήθηκε και μεγάλωσε σε ένα ορεινό και απομακρυσμένο χωριό της Ευρυτανίας, τα Κέδρα.
Βγαλμένος μέσα από τα σπλάχνα της ακραιφνούς αυτής περιοχής, γαλουχήθηκε με μουσικά δημοτικά ακούσματα από την τρυφερή του ακόμα ηλικία.Το 1985 κάνει τη δική του επανάσταση στο κλαρίνο, παρουσιάζοντας ένα τελείως πρωτόγνωρο άκουσμα με ιδιαίτερη χροιά και ύφος, με μεγάλη έκταση συχνοτήτων και κυρίως ρυθμικό παίξιμο, ανατρέποντας το ήδη υπάρχον κατεστημένο με τους αργούς ρυθμούς και τους οξείς ήχους.
Το χαρακτηριστικό αυτό παίξιμο με τις συνεχόμενες αλλαγές οκτάδων, τα ποτ πουρί των τραγουδιών, τα ηχομόρια της βυζαντινής μουσικής, τις αξίες των ρυθμών και ιδιαίτερα τον όγκο με τη διαφορετική μελωδία του κλαρίνου, φέρνουν τον Γιώργο Δημητρόπουλο στην κορυφή.
Το 2003 συνεργάζεται με την Αγάθη. Μια νέα, γλυκιά παρουσία με μεγάλη ευγένεια φωνής και θαυμάσια ερμηνεία ακολουθεί το διακριτικό ρυθμό του Γιώργου Δημητρόπουλου, αντικαθιστώντας την παλιά παρτενέρ του και δημιουργώντας ένα ανεπανάληπτο χορευτικό δίδυμο.Αυτός είναι ο Γιώργος Δημητρόπουλος, ένας δυναμικός και δημιουργικός άνθρωπος με σπάνιο ταλέντο, που δύσκολα χαρίζει η φύση. Ένας μουσικός που ξεκίνησε από το μηδέν, χωρίς να στηριχτεί σε καμία μουσική κληρονομιά, χωρίς να παρακολουθήσει μαθήματα σε Ωδείο, χωρίς να εξασκηθεί στο πλευρό κάποιου πρακτικού, αλλά ένας αυτοδίδακτος κλαρινίστας, που άλλαξε το ηχόχρωμα, το ρυθμό, τη μελωδία και που έφτασε στην κορυφή, κατορθώνοντας να ξεχωρίσει, εκμεταλλευόμενος στο μέγιστο τις δυνατότητες του οργάνου του.
Η Αγάθη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Τελείωσε το Λύκειο στο Μαρούσι και έδωσε εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπου και πήρε το πτυχίο της ως νηπιαγωγός. Μιλάει δύο ξένες γλώσσες, Αγγλικά και Γαλλικά, είναι παντρεμένη και μητέρα τριών παιδιών. Ασχολήθηκε με το πιάνο για 6 χρόνια, έκανε σολφέζ, θεωρία της μουσικής, φωνητική και ορθοφωνία για τουλάχιστον 3 χρόνια. Παίζει κιθάρα και ακούει όλα τα είδη μουσικής.
Κάνοντας αρκετές εμφανίσεις στην τηλεόραση και πολλές επιτυχημένες συναυλίες, κατορθώνουν να είναι περιζήτητοι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Με το χορευτικό τους πρόγραμμα, παρουσιάζοντας μια μεγάλη ποικιλία δημοτικών, λαϊκών και νησιώτικων τραγουδιών, ξεσηκώνουν τον κόσμο και ιδιαίτερα τη νεολαία. Το δίδυμο Γιώργου Δημητρόπουλου – Αγάθης αποτελεί εγγύηση για διάφορες εκδηλώσεις δήμων και συλλόγων.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΜΑΙΡΗ ΛΑΡΕΝΤΖΑΚΗ – ΓΚΙΩΝΗ-palmosnews.gr
«ΠΑΛΜΟΣ»: Σε τί περιβάλλον γεννηθήκατε και μεγαλώσατε;
ΑΓΑΘΗ: Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, ήμουν το πρώτο παιδί μιας πολύτεκνης οικογένειας ,με τέσσερα παιδιά. Μεγάλωσα σε μια αστική οικογένεια όπου εργαζόταν μόνο ο πατέρας μου, αλλά και οι δύο οι γονείς μου κάνανε ό,τι καλύτερο για μας προκειμένου να μας μορφώσουν. Ο Γιώργος αντίθετα μεγάλωσε σε ένα ορεινό και απομακρυσμένο χωριό της Ευρυτανίας με πολύ περιορισμένες ανέσεις από όλες τις απόψεις.
«Π»: Ο τόπος σας πιστεύετε ότι συνέβαλε στο να γίνετε μουσικός;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Σαφώς και συνέβαλε ο τόπος μου στο να γίνω μουσικός, αφού γίνονταν πολύ συχνά στο χωριό μου πανηγύρια, γλέντια και τραγουδάγαμε καθημερινά όχι μόνο σε γάμους και χαρές, αλλά και όταν μαζευόμασταν όλοι παρέα.
«Π»: Τί είναι για εσάς παράδοση;
ΑΓ.: Η παράδοση για μένα είναι συνδεδεμένη με τα ήθη, τα έθιμα, την ιστορία του τόπου μας, αυτό που μεταδίδεται από γενιά σε γενιά και σαφέστατα η δημοτική μουσική μας.
Γ.Δ.: Παράδοση είναι αυτό που με «ταξιδεύει» στο βουνό, στο χωριό και στον τόπο μου. Μου έρχεται στο νου μου η μουσική που παίζω και το κλαρίνο μου!
«Π»: Ποιός σας μύησε στο κλαρίνο;
Γ.Δ.: Δεν είμαι από μουσική οικογένεια,μόνος μου ξεκίνησα να παίζω κλαρίνο. Γεννήθηκα γι’ αυτή τη δουλειά και το γεγονός ότι είμαι αυτοδίδακτος δηλώνει ότι δεν είχα κάποια μουσική κληρονομιά πίσω μου, κάποιον δηλαδή που να με οδηγήσει σε αυτόν το δρόμο.
«Π»: Ως αυτοδίδακτος μουσικός, ζήσατε την εμπειρία των πανηγυριών; Πώς ήταν το ξεκίνημά σας;
Γ.Δ.: Όπως σας είπα, δεν προέρχομαι από κάποια μουσική οικογένεια. Γι’ αυτό και το ξεκίνημα μου είχε πολλές δυσκολίες, αφού δεν είχα γνωριμίες για να με βοηθήσουν και όλα άρχισαν από το μηδέν.
«Π»: Πώς βιώσατε ή και ακόμα βιώνετε την κρίση;
ΑΓ.: Στεναχωριέμαι πραγματικά όταν βλέπω ανθρώπους γύρω μου να μην έχουν τα αναγκαία και τα απαραίτητα για να ζήσουν. Δυστυχώς οι εικόνες αυτές δεν μπορούν να με αφήσουν αδιάφορη και όσον αφορά τον δικό μας χώρο, τον καλλιτεχνικό, σίγουρα η κρίση τον έχει επηρεάσει.
«Π»: Καταφέρατε να δώσετε το δικό σας ύφος και ρυθμό. Πώς προέκυψε αυτό;
ΑΓ.: Ο Γιώργος πιστεύω ότι έχει μέσα του το ρυθμό – εξάλλου είναι ένας πολύ καλος χορευτής. Εδωσε λοιπόν από την αρχή πολύ μεγάλη σημασία στο ρυθμικό μέρος ενός κομματιού. Έτσι πέρασε και αγαπήθηκε από τον κόσμο αυτό το ξεχωριστό ύφος κι αυτό το ιδιαίτερο ηχόχρωμα που είναι πολύ διαφορετικό σαν άκουσμα από όλα τα υπόλοιπα γιατί είναι αυθεντικό και πηγαίο! Εγώ, με τη σειρά μου, ακολουθώ τραγουδώντας αυτό το μοναδικό ρυθμό του κλαρίνου κι έτσι κάπως προέκυψε αυτό το ντουέτο.
“Έχουμε ταξιδέψει αρκετές φορές στην Αμερική, στον Καναδά, στην Αυστραλία και στην Γερμανία. Αυτό που μας συγκινεί μετά από ένα τέτοιο ταξίδι, είναι η μεγάλη αγάπη και η νοσταλγία των Ελλήνων της ομογένειας για την πατρίδα μας και την παράδοση μας.”
«Π»: Ποιές συνεργασίες έχετε κάνει στο χώρο του δημοτικού και νησιώτικου τραγουδιού;
ΑΓ.: Έχουμε συνεργαστεί περιστασιακά με πολλούς καλλιτέχνες και του δημοτικού και του νησιώτικου τραγουδιού. Όταν πρωτοξεκίνησα σ’αυτό τον χώρο, μια συνεργασία μου που δε θα ξεχάσω ποτέ είναι αυτή με τον αείμνηστο Λεονάρδο Μπουρνέλη και τον Χρήστο Φωτίου.
«Π»: Οι σημερινοί νέοι ενδιαφέρονται για το δημοτικό μας τραγούδι;
ΑΓ.: Είναι πολύ παρήγορο και ενθαρρυντικό να έρχονται νέοι κοντά μας όπου και αν εμφανιζόμαστε, γιατί έτσι στηρίζουν τη δημοτική και παραδοσιακή μουσική μας που είναι ουσιαστικά η ιστορία και οι ρίζες μας, σε μια εποχή που όλα τείνουν να ομογενοποιηθούν.
«Π»: Υπάρχει ανταγωνισμός στο χώρο σας;
Γ.Δ.: Πάντα και παντού υπήρχε και θα υπάρχει ανταγωνισμός. Εγώ πάντως προσπαθώ να βελτιώνομαι και να γίνομαι καλύτερος στη δουλειά μου, που δεν είναι άλλη από το να διασκεδάζω τον κόσμο. Και για να είμαστε ειλικρινείς, ο ανταγωνισμός είναι ένα κίνητρο που μας ωθεί να γίνουμε καλύτεροι.
«Π»: Είστε ευχαριστημένοι με τις αμοιβές;
ΑΓ.: Υπάρχει ένας γενικότερος «μύθος» γύρω από τις αμοιβές των καλλιτεχνών, ότι δηλαδή μπορεί να αμοίβονται υπερβολικά. Αυτό βέβαια δεν ισχύει πάντα. Προσωπικά τα χρήματα τα βάζω σε δεύτερη μοίρα και αυτό που έχει αξία για μένα είναι αυτό που μένει μέσα μου μετά από κάθε μου εμφάνιση δηλαδή η δική μου ικανοποίηση και χαρά.
«Π»: Ποιούς θεωρείτε καλύτερους κλαρινίστες;
Γ.Δ.: Μερικοί από αυτούς που ξεχωρίζω είναι ο μπάρμπα-Τάσος Χαλκιάς, ο Νίκος Καρακώστας που ήταν αυθεντία στο είδος του, ο Βαγγέλης Σούκας και ο Κώστας Γιαούζος.
«Π»: Πώς βοήθησαν οι μουσικές σπουδές της Αγάθης στη συνεργασία σας
Γ.Δ.: Η Αγάθη έχει μία πολύπλευρη μόρφωση και μια μουσική παιδεία, αφού έχει ασχοληθεί και με το κλασικό πιάνο και με την κιθάρα, έχει κάνει σολφέζ και αρμονία μουσικής. Έτσι, λοιπόν, η αγάπη της αυτή για τη μουσική σε συνδυασμό με τις μουσικές της γνώσεις και το ταλέντο της, μας βοήθησαν στη δουλειά μας και έτσι δημιούργηθηκε αυτό το δίδυμο.
«Π»: Πού έχετε εμφανιστεί στην Αθήνα;
Γ.Δ.: Έχουμε εμφανιστεί σε αρκετά νυχτερινά κέντρα στην Αθήνα, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχουμε αποφασίσει να απέχουμε από αυτά και κάνουμε εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα τόσο τον χειμώνα όσο και το καλοκαίρι.
«Π»: Με τη δισκογραφία σας;
ΑΓ.: Έχουν κυκλοφορήσει και υπάρχουν στην αγορά αρκετά δικά μας cd με παραδοσιακά, δημοτικά και χορευτικά κομμάτια.
«Π»: Έχετε ταξιδέψει και στο εξωτερικό για επαγγελματικές εμφανίσεις;
Γ.Δ.: Βεβαίως! Έχουμε ταξιδέψει αρκετές φορές στην Αμερική, στον Καναδά, στην Αυστραλία και στην Γερμανία. Αυτό που μας συγκινεί μετά από ένα τέτοιο ταξίδι, είναι η μεγάλη αγάπη και η νοσταλγία των Ελλήνων της ομογένειας για την πατρίδα μας και την παράδοση μας.
«Π»: Οι δυσκολίες στη δουλειά σας, ποιές είναι;
ΑΓ.: Όπως κάθε επάγγελμα έτσι και το δικό μας έχει και αυτό τις δυσκολίες του. Είναι ένα ελεύθερο επάγγελμα και υπάρχει πάντα μια αβεβαιότητα και μια ανασφάλεια για το μέλλον και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις και να αναδειχθείς εύκολα.Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι η νύχτα δεν είναι εύκολη, τα ωράρια μας δεν είναι συγκεκριμένα, ταξιδεύουμε συχνά, ειδικά το καλοκαίρι, σε διαφορετικά μέρη επί πολλές συνεχόμενες μέρες. Παρόλ’ αυτά η αγάπη μας γι’ αυτό που κάνουμε νομίζω ότι τα ισοσταθμίζει όλα.
“Είναι πολύ παρήγορο και ενθαρρυντικό να έρχονται νέοι κοντά μας όπου και αν εμφανιζόμαστε, γιατί έτσι στηρίζουν τη δημοτική και παραδοσιακή μουσική μας που είναι ουσιαστικά η ιστορία και οι ρίζες μας, σε μια εποχή που όλα τείνουν να ομογενοποιηθούν.”
«Π»: Ποιό είναι το όραμά σας;
ΑΓ.: Οραματίζομαι ένα καλύτερο αύριο για όλους τους Έλληνες, ιδανικά έναν κόσμο που να μην σταματάει να αγωνίζεται για τα «θέλω» του. Θέλω να είμαι αισιόδοξη, αν και η εποχή μας δεν το επιτρέπει, και για την οικογένεια μου να είμαστε όλοι αγαπημένοι και να δούμε ως γονείς τα παιδιά μας να προοδεύουν.
“Είναι πολύ παρήγορο και ενθαρρυντικό να έρχονται νέοι κοντά μας όπου και αν εμφανιζόμαστε, γιατί έτσι στηρίζουν τη δημοτική και παραδοσιακή μουσική μας που είναι ουσιαστικά η ιστορία και οι ρίζες μας, σε μια εποχή που όλα τείνουν να ομογενοποιηθούν.”
«Π»: Ένα σας παράπονο;
ΑΓ.: Δεν έχουμε κανένα παράπονο, η ζωή έχει δυσκολίες,τις ξεπερνάμε με υπομονή και ευχαριστούμε τον Θεό για όλα όσα μας έχει χαρίσει.
«Π»: Τα μελλοντικά σας σχέδια;
ΑΓ.: Όσον αφορά τα επαγγελματικά μας, σκεφτόμαστε να κυκλοφορήσουμε ένα καινούργιο cd με παραδοσιακά τραγούδια το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2018. Άμα έχουμε την υγεία μας, πίστη και αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε, όλα γίνονται πιο εύκολα.
Δείτε το βίντεο με το τραγούδι τους:
Λευκάδα:Όλο το σχέδιο της Κάτιας Ριμπολόβλεβα για την αξιοποίηση του Σκορπιού
Σε θέρετρο υψηλών προδιαγραφών για τους εκλεκτούς επισκέπτες της φιλοδοξεί να μετατρέψει τον θρυλικό Σκορπιό η οικογένεια Ριμπολόβλεφ. Τέσσερα χρόνια μετά την αγορά του νησιού, ο Ρώσος μεγιστάνας Ντιμίτρι Ριμπολόβλεφ και η κόρη του Κάτια είναι έτοιμοι να βάλουν τη δική τους «σφραγίδα» στον μικρό παράδεισο των Ωνάσηδων, ο οποίος αλλάζει όψη και σε τίποτα δεν θα θυμίζει πλέον το δωρικό καταφύγιο της διάσημης ελληνικής οικογένειας, αφού στόχος τους είναι να κατασκευάσουν το πρώτο ξενοδοχειακό συγκρότημα σε ιδιωτικό νησί στην Ελλάδα.
Η Realnews αποκαλύπτει ολόκληρη την τεχνική μελέτη της επένδυσης, που κατέθεσε στις 21 Σεπτεμβρίου 2017 η εταιρεία Mykinai S.A. στο τμήμα Πολεοδομίας του δήμου Λευκάδας, η οποία αναμένεται να πάρει σύντομα «σάρκα και οστά», αφού πριν από λίγες ημέρες ο σχετικός φάκελος πήρε την τελική έγκριση από την αρμόδια Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Μέσα από την έκθεση που συνέταξαν οι αρχιτέκτονες του Ρώσου κροίσου έρχονται στο «φως» μία προς μία όλες οι λεπτομέρειες για τις δομικές παρεμβάσεις σε έκταση 9.000 τ.μ. που συνθέτουν το νέο, υπερπολυτελές «πρόσωπο» του Σκορπιού, με πολυτελή μπάνγκαλοους, spa, προπονητικό κέντρο ιππασίας, γήπεδο βόλεϊ και πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων που λίγοι θα απολαύσουν.
Πρασοτηγανιά
Υλικά
½ κιλό ψαχνό χοιρινό, από παντσέτα
2 πράσα, μόνο το άσπρο μέρος, καθαρισμένα καλά
4 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
2 κουτ. γλυκού σπόρους κόλιανδρου
1 νεροπότηρο κόκκινο ξηρό κρασί
1 κουτ. γλυκού μπούκοβο καυτερό
60γρ. μυζήθρα ώριμη, χοντροτριμμένη
αλάτι
Διαδικασία
Κόβετε το χοιρινό σε μπουκίτσες. Ψιλικόβετε τα πράσα σε ροδέλες. Σε ένα γουδί κοπανίζετε τους σπόρους κόλιανδρου.Σε ένα μεγάλο τηγάνι ρίχνετε ένα φλιτζανάκι του καφέ νερό και τις ροδέλες του πράσου. Τα αφήνετε να βράσουν ώσπου να εξατμιστεί όλο το νερό.
Ρίχνετε το ελαιόλαδο και, μόλις τα πράσα αρχίζουν να τσιτσιρίζουν, προσθέτετε τις μπουκίτσες του κρέατος, το κοπανισμένο κόλιανδρο και το μπούκοβο, πάντα σε δυνατή φωτιά.
Σοτάρετε ώσπου να ροδίσουν καλά τα υλικά. Σβήνετε με το κόκκινο κρασί και αλατίζετε. Χαμηλώνετε τη φωτιά, σκεπάζετε το τηγάνι και σιγομαγειρεύετε για 10 λεπτά περίπου. Ξεσκεπάζετε το τηγάνι, δυναμώνετε τη φωτιά και αφήνετε ώσπου να πήξει η σάλτσα. Σερβίρετε σε μεγάλο πιάτο ή μικρή πιατέλα και πασπαλίζετε με την τριμμένη μυζήθρα.
Ο Πέτρος Κωστόπουλος ανοίγει σαντουιτσάδικο!
Από το Instagram προανήγγειλε τη νέα του επιχειρηματική κινηση: «Μάθε τέχνη και αστηνε και όταν… πεινάσεις πιαστηνε! Σάντουιτς…Deli…Σπίτι» - Αναλαμβάνει και χρέη Dj σε γνωστό καφέ μπαρ-εστιατόριο του Ψυχικού
Ένα νέο, φιλόδοξο και πολλά υποσχόμενο project βρίσκεται στα χέρια του άλλοτε ισχυρού εκδότη, Πέτρου Κωστόπουλου.
Στηn ουσία πρόκειται για μια δοκιμασμένη επιχειρηματική συνταγή που ευδοκιμεί τα χρόνια της κρίσης, ενδεχομένως και από τις ελάχιστες που μακροημερεύουν, δεδομένων των συνθηκών. Αφορά στον κλάδο της εστίασης που επιδεικνύει αξιοθαύμαστη σταθερότητα μέσα στην κρίση και έχει κεντρίσει εδώ και καιρό το ενδιαφέρον του εκδότη-δημοσιογράφου.
Σύμφωνα λοιπόν με πρόσωπα που ξέρουν απέξω και ανακατωτά την αγορά του Κολωνακίου, ο Πέτρος Κωστόπουλος φέρεται να συμφώνησε με τον επιχειρηματία Γιάννη Μαλούχο στο να ανοίξουν παρέα ένα κυριλέ σαντουιτσάδικο επί της οδού Καψάλη, το οποίο θα εξυπηρετεί τα γραφεία των γύρω εταιριών - που δεν και λίγα, εδώ που τα λέμε.
Περιποιημένα “american style sandwiches” με επιλεγμένα υλικά και καφές αρίστης ποιότητας θα σερβίρονται στο όρθιο στους πελάτες ή θα αποστέλλονται ντελίβερι στους εργαζομένους και στους κατοίκους της περιοχής.
Αυτές τις μέρες το νέο επιχειρηματικό δίδυμο βάζει τις τελευταίες πινελιές στο ντεκόρ του καταστήματος και δοκιμάζει γεύσεις που θα μπουν στον κατάλογο του.
Ελένη Μενεγάκη: Όχι πια «βασίλισσα», μόνο influencer
Πολλοί λένε και γράφουν για την εκ βάθρων ανανεωμένη -και με σκηνικό αλά DeGeneres – φετινή εκπομπή της. Όμως η πραγματική είδηση βρίσκεται στους ινσταγκραμικούς followers της που κοντεύουν το εκατομμύριο. Ποιος δίνει δεκάρα για την τηλεθέαση όταν υπάρχει η επιδραστικότητα;
Είναι πραγματικά μικρόνοο στην εποχή της like-οθηρίας όπου όλα αποτιμώνται σε shares και επιδραστικότητα στα κοινωνικά δίκτυα να προσπαθεί κανείς να αποτιμήσει το celebrity status ενός τηλεοπτικού σταρ αναλόγως της τηλεθέασης που σημειώνει η εκπομπή του. Ίσως μάλιστα είναι ακόμη και ξεπερασμένο. Μπορεί για παράδειγμα πολλοί τη φετινή σεζόν να λένε ή να γράφουν για τις επιδόσεις της Ελένης Μενεγάκη στους πίνακες τηλεθέασης, ωστόσο απείρως περισσότεροι είναι εκείνοι που συνεχίζουν να ορκίζονται στα ποσταρίσματά της στο Instagram -με το αζημίωτο φυσικά. Κρέμες προσώπου και μάσκες μαλλιών, χοιρινά και κοτόπουλα αρκετά για να θρέψουν έναν λόχο, κοσμήματα, αρώματα και αξεσουάρ, είδη ένδυσης και υπόδυσης, σερβίτσια και φυτικές μαργαρίνες, βιβλία και είδη οικοσκευής “καθαγιάζονται” από την λαοπρόβλητη τηλεπαρουσιάστρια μέσω του λογαριασμού της στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και φυσικά γίνονται ανάρπαστα. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό στοιχείο -πέρα από το δυσθεώρητο αριθμητικά πλήθος των 768 χιλιάδων followers της- είναι πως μέχρι πριν από λίγα χρόνια η Ελένη Μενεγάκη ήταν ένα απολύτως αναλογικό κορίτσι που κάτι καινά δαιμόνια σαν το Facebook, το Twitter και το Instagram της φαίνονταν στην καλύτερη περίπτωση κουραφέξαλα -θυμάστε τον Άλεξ Κάβδα που προσπαθούσε να την προσηλυτίσει στο θαυμαστό κόσμο των “ίντερνετς” (sic);
Ωστόσο η ίδια φαίνεται πως ήταν καθόλα έτοιμη να καβαλήσει το κύμα της νέας ψηφιακής εποχής και να σερφράρει πιο επιδέξια κι από τον Νίκο Κακλαμανάκη στα αγωνιστικά ντουζένια του. Κι έτσι ενώ κάποιοι μιλούν για τα χλιαρά νούμερα τηλεθέασης της ανανεωμένης εκπομπής “Ελένη”, εκείνη μπορεί πλέον να θριαμβολογεί αφού κάθε φορά που κληρώνει ένα προϊόν μέσω των κοινωνικών δικτύων λαμβάνει 100.000 like για πλάκα. Πανηγυρίζουν όμως και οι εταιρίες που δωροθετούν μέσω της Ελένης, αφού αυτομάτως τα προϊόντα τους αναβαθμίζουν το status τους, γίνονται αγαπητά και άρα πιο θελκτικά στον δυνάμει καταναλωτή. Συνεπώς, μοιάζει απολύτως ξεπερασμένο αν όχι άτοπο να χαρακτηρίζει κανείς την Ελένη Μενεγάκη ως βασίλισσα της ελληνικής τηλεόρασης, αφού είναι πλέον ξεκάθαρα ένας θηλυκός Μίδας των κοινωνικών δικτύων, δηλαδή του virtual κόσμου όπου καλώς ή κακώς διαδραματίζεται πλέον η αληθινή ζωή.
ΣΟΚ: Η Ferrari αφήνει την Formula1;
Οι συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της Formula 1 μπορεί να ανοίγουν το δρόμο για έλευση νέων «παικτών» στο σπορ αλλά έχουν προκαλέσει τη δυσαρέσκεια των κατασκευαστών που εμπλέκονται ήδη σε αυτό. Με αποκορύφωμα την απειλή της Ferrari να αποχωρήσει μετά το 2020!
Ήδη Mercedes και Renault έχουν εκφράσει προβληματισμούς σχετικά με την προτεινόμενη κατεύθυνση από τη Liberty Media αλλά η ιταλική εταιρεία το πάει ένα βήμα παραπέρα! Μάλιστα, η απειλή αυτή έρχεται από τον πρόεδρό της, Sergio Marchionne.
Παρότι η συγκεκριμένη απειλή έχει αποτελέσει πολλάκις στο παρελθόν διαπραγματευτική τακτική της Scuderia, είναι η πρώτη φορά που προκύπτει υπό την προεδρία του Ιταλού μάνατζερ. O 65χρονος αναγνώρισε καλές προθέσεις στους νέους κατόχους των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1 αλλά οι προειδοποιήσεις του ήταν σαφείς.
«Η Liberty έχει καλές προθέσεις, μία από αυτές αφορά στην μείωση του κόστους, πράγμα που είναι καλό. Υπάρχουν όμως και πράγματα με τα οποία δεν συμφωνούμε. Όπως το γεγονός πως η μοναδικότητα κάθε υβριδικής μηχανής δεν θα μπορεί να επηρεάσει τις ισορροπίες ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Δεν θεωρώ πως αυτό είναι βήμα προς τα μπροστά. Το γεγονός πως φαίνεται πως έχουμε αντίθεση θέση σε ότι αφορά στη στρατηγική εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα αλλά και πως βλέπουμε ότι το σπορ παίρνει διαφορετική κατεύθυνση από το 2021, θα αναγκάσει και εμάς εδώ στη Ferrari να πάρουμε αποφάσεις.
Κατανοώ πως η Liberty ίσως να το είχε υπόψη της παρουσιάζοντας τις ιδέες της αλλά νομίζω πως πρέπει να καταστεί απολύτως σαφές πως αν δεν βρούμε τις κατάλληλες συνθήκες, τα αποτελέσματα που θα μπορέσουν να βοηθήσουν την διατήρηση του κύρους της μάρκας μας και το πεδίο που θα μπορεί από πλευράς μάρκετινγκ να ενισχύει τη μοναδικότητα της Ferrari, η Ferrari δεν θα συνεχίσει να αγωνίζεται», απείλησε ο Marchionne.
H ιστορική ομάδα δεσμεύεται να συμμετέχει στο σπορ έως και το 2020. Οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι στον αέρα. Πρέπει όμως να σημειωθεί πως ο επόμενος κύκλος διαπραγματεύσεων δεν θα αργήσει. Την προσεχή Τρίτη έχουμε συνάντηση του Strategy Group της F1, εκεί όπου η Liberty αναμένεται να δώσει αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά της πλάνα για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένων budget cup, νέας δομής διακυβέρνησης του σπορ αλλά και πλήρους αναδιοργάνωσης του ώστε να εξισορροπηθεί το επίπεδο των συμμετεχόντων.
«Δεν θέλω να προδικάζω καταστάσεις. Θα πάμε σε αυτή τη συνάντηση με τις καλύτερες των προθέσεων και θα δούμε τι αποτέλεσμα θα βγει», είπε σχετικά ο Marchionne.
Για πολλούς η Formula 1.. είναι η Ferrari. Όμως η άλλη πλευρά του νομίσματος λέει πως η Ferrari κερδίζει πολλά εδώ και 67 χρόνια συμμετέχοντας στο σπορ. Εδώ έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η τοποθέτηση του προέδρου της: «Θα μας βοηθούσε από πλευράς ισολογισμών, εσόδων και εξόδων, μία τέτοια εξέλιξη. Στην πραγματικότητα θα πανηγυρίζαμε από οικονομικής πλευράς. Όμως η F1 είναι κομμάτι του DNA μας, δεν θα ήταν εύκολο να διαφοροποιηθούμε από αυτή. Αν όμως γίνει αγνώριστη, δεν θα θέλουμε να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σε αυτή. Αν εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα NASCAR, δεν θα το θέλω αυτό. Κι πάρω την απόφαση να φύγουμε, δεν θα νιώσω καθόλου άσχημα γιατί θα δουλέψω πάνω σε εναλλακτική στρατηγική με στόχο να αναπληρώσω το θεσμό με κάτι άλλο. Με κάτι πιο λογικό».
Όσο για τους άλλους κατασκευαστές που συμμετέχουν ήδη στο σπορ, η Honda τηρεί σιγή ιχθύος ενώ οι Renault και Mercedes δεν έχουν φτάσει τόσο μακριά αλλά εκφράζουν ανησυχίες για τις νέες κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γαλλικής εταιρείας, Cyril Abiteboul, τονίζει πως ίσως στερήσουν το νόημα συμμετοχής ενός κατασκευαστή κινητήρων. Τόσο ο Γάλλος όσο και ο ομόλογος του στη Mercedes, Toto Wolff, τόνισαν επίσης πως ανησυχούν για τα υπέρογκα όπως φαίνονται κόστη εξέλιξης τόσο διαφορετικών μονάδων ισχύος για το 2021. Παραμένουν όμως ανοιχτοί στο διάλογο…newsauto.gr
Περισσότερα...
Έξι τρομακτικά πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα μας, όταν κοιμόμαστε!
Εσείς πόσα από αυτά γνωρίζατε;
Όλοι έχουμε βιώσει περίεργες καταστάσεις κατά τη διάρκεια του ύπνου... Για τα πάντα, όμως, υπάρχει και μία εξήγηση.Πόσα γνωρίζετε για την υπνική άπνοια και πόσο προετοιμασμένοι είστε για ένα οργασμό κατά τη διάρκεια του ύπνου;Αν νομίζετε ότι το κρεβάτι σας αποτελεί το πιο ασφαλές και «ζεστό» μέρος, πάνω στον πλανήτη αυτο, τότε... ξανασκεφτείτε το!
Παρακάτω θα βρείτε τα έξι πιο τρομακτικά πράγματα που μπορούν να σας συμβούν, ενώ... βρίσκεστε στην «αγκαλιά του Μορφέα»:
1. Παράλυση ύπνου
Πρόκειται για αδυναμία να μετακινηθείτε ή να μιλήσετε ενώ κοιμάστε ή ξυπνάτε. Ευτυχώς, σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτό είναι προσωρινό και συμβαίνει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα.
Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν:
-αδυναμία να κινηθείτε
-ένα αίσθημα πίεσης πάνω στο στήθος σας
-ψευδαισθήσεις ότι κάποιος βρίσκεται στο δωμάτιο μαζί σας
Η παράλυση του ύπνου συμβίνει όταν εμφανίζονται πτυχές του ύπνου REM (ταχεία κίνηση των ματιών), ενώ είστε ξύπνιοι.Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο ύπνος REM συμβαίνει όταν ο εγκέφαλός σας είναι εξαιρετικά ενεργός και όταν προκύπτουν όνειρα. Το σώμα σας παραλύει προσωρινά. Ουσιαστικά, στην παράλυση του ύπνου οι μύες μας κοιμούνται, ενώ ο εγκέφαλος είναι ξύπνιος. Περίπου το 7% του πληθυσμού έχει παρουσιάσει παράλυση ύπνου τουλάχιστον μία φορά.
2. Υπνική άπνοια
Η υπνική άπνοια συμβαίνει όταν το «πέρασμα» του λαιμού «στενεύει» κατά τον ύπνο, διακόπτοντας προσωρινά την αναπνοή.Η διακοπή της αναπνοής δε θα σας πνίξει, καθώς οι πάσχοντες από υπνική άπνοια ξυπνούν τακτικά. Οι ίδιοι συνηθίζουν να ροχαλίζουν αρκετά, προς μεγάλη απογοήτευση των συντρόφων τους.Παρ' όλα αυτά, η ιδέα ότι ο λαιμός σας, μπορεί να κλείσει, ενώ κοιμάστε, είναι τρομακτικός.
Η υπνική άπνοια είναι πιο συνηθισμένη στους άνδρες, στους υπέρβαρους, καθώς και στους καπνιστές και τους αλκοολικούς, αλλά και σε μερικές γυναίκες κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης.
3. Υπνοβασία
Αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια μιας περιόδου βαθύ ύπνου. Σε αυτή την κατάσταση το συνειδητό κοιμάται, αλλά δεν είμαστε παραλυμένοι. Στον ύπνο τους οι άνθρωποι μπορούν να περπατήσουν, να καθαρίσουν ή ακόμα και να φύγουν από το σπίτι. Το πρωί δεν θυμούνται τίποτα.
Η ιδέα ότι δεν πρέπει ποτέ να ξυπνήσετε ένα άτομο από υπνοβασία είναι παραπλανητική. Οι ειδικοί συνιστούν να ξυπνάτε ήπια ένα πρόσωπο που υπνοβατεί, αφού τον καθοδηγήσετε, ήρεμα, πίσω στο κρεβάτι του.
Αυτό που προειδοποιούν οι ειδικοί είναι να μην προσπαθήσετε να τον ξυπνήσετε ξαφνικά.Μην φωνάξετε ή τρομάξετε το άτομο και μην προσπαθήσετε να τον περιορίσετε, εκτός φυσικά κι αν κινδυνεύει, καθώς μπορεί να τραυματιστεί.
4. Οργασμός κατά τη διάρκεια του ύπνου
Προφανώς ένα «υγρό όνειρο» είναι ένα φαινόμενο που συνδέεται περισσότερο με τους άνδρες, αλλά και οι γυναίκες είναι ικανές για οργασμό, ενώ κοιμούνται.Μια μελέτη το 1983 μέτρησε τους οργασμούς των γυναικών κατά τη διάρκεια του ύπνου τους και διαπίστωσε ότι ο καρδιακός ρυθμός επιταχύνθηκε από 50 έως 100 παλμούς ανά λεπτό, ενώ παρατηρήθηκε και αυξημένη ροή αίματος στον κόλπο.
Αυτή η αυξημένη ροή αίματος, είναι που κάνει και τον οργασμό... πιο πιθανό. Η ψυχίατρος Madeleine Castellanos, δήλωσε στον Splinter:
«Κατά τη διάρκεια του ύπνου REM αυξάνεται η ροή του αίματος στον στυτικό σας ιστό - για τις γυναίκες είναι σε ολόκληρο το σύμπλεγμα της κλειτορίδας. Ο εγκέφαλός σας αναγνωρίζει ότι έχετε περισσότερη ροή αίματος σε αυτούς τους ιστούς και μπορεί να οδηγήσει σε σεξουαλική διέγερση».
5. Αίσθημα «πτώσης»
Σύμφωνα με τους ειδικούς, το φαινόμενο αυτό είναι πολύ συχνό, καθώς το 60-70% των ανθρώπων το βιώνουν.Ο ύπνος μοιάζει με τον θάνατο- οι χτύποι της καρδιάς και η αναπνοή μειώνονται και ο μυϊκός ιστός μας «χαλαρώνει». Στην πραγματικότητα, ο εγκέφαλος τρομάζει, επειδή πιστεύει, ότι βιώνει κανονικό θάνατο και ελέγχει, αν ο άνθρωπος είναι ζωντανός.
6. Η αίσθηση της όσφρησης «χάνεται»
Μια μελέτη του Brown University, το 2004, διαπίστωσε ότι η αίσθηση της όσφρησης, ουσιαστικά, «σβήνει» ενώ κοιμόμαστε.Αν και δεν είναι επιβλαβές, είναι πολύ παράξενο, πως ο εγκέφαλός μας μπορεί και να το κάνει.Η μελέτη προσπάθησε να ξυπνήσει τους ανθρώπους από τον ύπνο χρησιμοποιώντας ορισμένες οσμές, συμπεριλαμβανομένου του καπνού από μια φωτιά.
Δυστυχώς, τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι θα χρειαστούν κι άλλες αισθήσεις για να μπορέσετε να προστατεύσετε τον εαυτό σας, σε περίπτωση πυρκαγιάς.ΠρώτοΘέμα
Nomads: Ο σοβαρός τραυματισμός του Μαυρίδη(Bίντεο)
Ο Γιώργος Μαυρίδης πρωταγωνίστησε στο αγώνισμα του επεισοδίου της Δευτέρας, αλλά ήταν άτυχος.
Ο παίκτης του Nomads μετά από μια νίκη που έκανε απέναντι στον Μιχάλη Ζαμπίδη έπεσε στο έδαφος σφαδάζοντας από τους πόνους. Οι συμπαίκτες του έτρεξαν αμέσως δίπλα του, όπως και η γιατρός της παραγωγής που διαπίστωσε ότι το χτύπημα στο χέρι του δεν του επέτρεπε να συνεχίσει στο παιχνίδι.
Έως 9.000 ευρώ εφάπαξ επιδότηση για φύτευση δένδρων με το νεο ΕΣΠΑ
Η Πρώτη ∆άσωση της νέας προγραµµατικής περιόδου καλύπτει το κόστος φύτευσης δένδρων όπως καρυδιές, κερασιές και µηλιές καθώς και τησυντήρησή τους για µία 8ετία µε τη µορφή εφάπαξ καταβολής ενισχύσεων έως 9.000€.Επιπλέον προβλέπεται ετήσια πριµοδότηση του αγρότη για 12 χρόνια σε περίπτωση συγκαλλιέργειας µε αροτραίες καλλιέργειες.
Το Μέτρο 8.1 «Στήριξη για δάσωση» περιλαμβάνει μια λίστα νέων επιλέξιµων ποικιλιών καρποφόρων δένδρων όπως αχλαδιές, µηλιές και κερασίες ενώ παράλληλα µειώνει τον ελάχιστο αριθµό δένδρων ανά στρέµµα που υποχρεούται να φυτεύει ο δικαιούχος, σε 25 και 90 δένδρα/στρέµµα ανάλογα τον τρόπο φύτευσης.
Συντήρηση για μια 8ετία
Για µία 8ετία αντί για 5ετία θα δίνονται πλέον οι ενισχύσεις για την συντήρηση , ενώ το πολύ για µία 12ετία αντί για 15ετία (µε εξαίρεση καρυδιές, µαστιχόδεντρα και καστανιά που ορίζεται στα 8 έτη) θα λαμβάνει ο διακιούχος το ετήσιο πριµ,το ποσό του οποίου δεν έχει ακόμα οριστηκοποιηθεί , για την απώλεια
Δικαιούχοι
Όλοι οι κάτοχοι αγροτικής γης
Δαπάνες
Στο μέτρο περιλαμβάνονται τρεις κατηγορίες επιχορηγούμενων δαπανών:
1. Εγκατάσταση φυτείας.
Περιλαμβάνει:
Εδαφολογική ανάλυση, σύνταξη µελέτης δάσωσης, κατεργασία εδάφους, προµήθεια φυταρίων/πολλαπλασιαστικού υλικού, διάνοιξη λάκκων φύτευσης, εγκατάσταση τριτεύοντος αρδευτικού δικτύου, φύτευση βολοφύτων ή γυµνορίζων φυτών, λίπανση φυτών, υλικά και εργασίες περίφραξης, άρδευση φυτών.
2. Εργασίες συντήρησης
Περιλαμβάνει:
Προµήθεια φυταρίων, διάνοιξη λάκκων φύτευσης µε εργάτες σε έδαφος, φύτευση βολοφύτων ή γυµνορίζων φυτών, διαµόρφωση λεκάνης συγκράτησης νερού, άρδευση φυτών, λίπανση φυτών, φρεζάρισµα εδάφους, βοτάνισµα και σκάλισµα, καλλιεργητικές φροντίδες, επαναφύτευση φυταρίων που η φύτευσή τους απέτυχε λόγω ξηροθερµικών συνθηκών ή άλλων αντίξοων κλιµατικών συνθηκών, (ξηρασία, πυρκαγιές, ή άλλες καταστροφές) έως ποσοστό 20%. Το κόστος βασίζεται σε δεδοµένα των προηγούµενων περιόδων. Σε περίπτωση που το ποσοστό υπερβαίνει το 20%, η ζηµιά δύναται να καλυφθεί από το Μέτρο 8.4.
3. Κόστος απώλειας εισοδήµατος
Το κόστος για την απώλεια του εισοδήµατος θα δίνεται στους δικαιούχους παραγωγούς ετησίως για 12 χρόνια .Το πριµ ωστόσο δεν έχει ακόμα οριστοποιηθεί.
Γέννησε η Σία Κοσιώνη.Χαμόγελα χαράς για τον ..Μπακογιάννη Junior
Χαμόγελα χαράς από το πρωί στην οικογένεια του Κώστα Μπακογιάννη και της Σίας Κοσιώνη.
Το ζευγάρι υποδέχτηκε με χαρά το πρώτο του παιδί, ένα υγιέστατο αγοράκι .Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ είχε μπει στον μήνα της εδώ και λίγες μέρες. Σήμερα νωρίς το πρωί κατάλαβε πως έφτασε η ώρα του τοκετού, ειδοποίησε τους δικούς της ανθρώπους και το κανάλι, ότι δεν θα είναι στο δελτίο, όπως ήταν προγραμματισμένο και έφυγε για το μαιευτήριο Μητέρα.
Λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι η Σία Κοσιώνη, κρατούσε πια το αγοράκι της στην αγκαλιά της. Ο μικρός Μπακογιάννης Jr ήρθε στον κόσμο με καισαρική και ζυγίζει 3,460.
Δίπλα της από την πρώτη στιγμή βρέθηκε η πεθερά της, Ντόρα Μπακογιάννη καθώς ο σύζυγός της Κώστας Μπακογιάννης βρίσκεται εκτός Ελλάδος σε προγραμματισμένο επαγγελματικό ταξίδι, έχει ενημερωθεί για την γέννηση του γιου του και επιστρέφει εσπευσμένα.