«Βυθίστε ελληνικό πλοίο ή καταρρίψτε μαχητικό»,  ζήτησε από τους στρατηγούς του ο Ερντογάν -Το καθεστώς της Άγκυρας επιβεβαιώνει συνεχώς ότι έχει κόψει τις γέφυρες, καλλιεργώντας στο εσωτερικό της Τουρκίας πολεμικό κλίμα

Οι κλιμακούμενες καθημερινές εμπρηστικές ρητορικές επιθέσεις της τουρκικής πολιτικής ηγεσίας εναντίον της Ελλάδας, δεν είναι τυχαίες.

Το γεγονός μάλιστα ότι σ’ αυτές πρωτοστατεί ο ίδιος ο Ταγίπ Ερντογάν δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας. Το καθεστώς της Άγκυρας επιβεβαιώνει συνεχώς ότι έχει κόψει τις γέφυρες, καλλιεργώντας στο εσωτερικό της Τουρκίας πολεμικό κλίμα. Όλα δείχνουν πως η εκστρατεία που μεθοδεύει το καθεστώς Ερντογάν είναι η προετοιμασία του τουρκικού λαού στο πολιτικό-ψυχολογικό επίπεδο για θερμή σύγκρουση. Στην εκτίμηση αυτή συγκλίνουν ολοένα και περισσότεροι υπηρεσιακοί παράγοντες των ελληνικών υπουργείων Εξωτερικών και Άμυνας.

«Ό,τι κι αν κάνουν, δεν θα μας σταματήσουν σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο… Η εποχή εκείνων που αποίκησαν κάθε μέρος και έσφαζαν κάθε έθνος τελείωσε». Τάδε έφη ο Τούρκος πρόεδρος σε ομιλία του με την ευκαιρία της έναρξης του νέου δικαστικού έτους.

«Βάζουν μπροστά μας ένα κράτος που σε όλη την ιστορία του κρύβεται πίσω από άλλες χώρες, και προσπαθούν να φτάσουν στους δικούς τους κρυφούς στόχους», δήλωσε, αφήνοντας αιχμές για τους Γάλλους, την επέμβαση των οποίων φοβάται. Ο Τούρκος πρόεδρος έκανε λόγο για «παιχνίδι σκιών», αναφέροντας πως «είναι αστείο (για άλλες χώρες) να χρησιμοποιούν ως δόλωμα της Ελλάδα, που είναι ανίκανη, ενάντια σε μια περιφερειακή και παγκόσμια δύναμη όπως η Τουρκία».

Έναν Ερντογάν έτοιμο για όλα σκιαγράφησε ο ανταποκριτής της γερμανικής εφημερίδας Die Welt στην Κωνσταντινούπολη. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, που επικαλείται στρατιωτικούς κύκλους της γειτονικής χώρας, ο Τούρκος πρόεδρος ζήτησε από τους στρατηγούς του να βυθίσουν ελληνικό πλοίο εδώ και καιρό. Οι στρατηγοί αρνήθηκαν να κάνουν κάτι τέτοιο και η επόμενη ιδέα ήταν να καταρριφθεί ένα ελληνικό πολεμικό αεροσκάφος. Εκεί, ήταν και πάλι η ιδέα ο πιλότος να βγει από το αεροσκάφος και να σώσει την ζωή του.

Σε πολεμικό μήκος κύματος κινείται η φιλοκυβερνητική εφημερίδα Γενί Σαφάκ, που απηχεί τις απόψεις του Ταγίπ Ερντογάν. Θεωρεί ότι πλέον η Τουρκία έχει δικαίωμα επέμβασης σε ελληνικά νησιά! Η εφημερίδα επικαλείται εκτιμήσεις ειδικών, βάσει των οποίων  η Ελλάδα, έχοντας μεταφέρει στρατιώτες στα νησιά που έχουν αποστρατικοποιημένο καθεστώς, έχασε το δικαίωμα κυριαρχίας σ’ αυτά! Σημειώνεται ότι τουρκικά μέσα προβάλλουν τις τελευταίες μέρες τον ισχυρισμό ότι η Ελλάδα μετέφερε με πλοίο της γραμμής Έλληνες στρατιώτες στο Καστελλόριζο, ενώ –σύμφωνα με επίσημη ελληνική ανακοίνωση– πρόκειται για τη συνηθισμένη τακτική αντικατάσταση των ανδρών της υπάρχουσας φρουράς.

Μέσα σ’ αυτό το έκρυθμο τοπίο, ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει στην Άγκυρα η απόφαση του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών Μάικ Πομπέο, ο οποίος σε τηλεφωνική επικοινωνία του με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη τον ενημέρωσε ότι οι ΗΠΑ αποφάσισαν να άρουν το εμπάργκο πώλησης όπλων που είχε επιβληθεί στην Κυπριακή Δημοκρατία, όσον αφορά μη φονικούς εξοπλισμούς (non-lethal). Αντιδρώντας, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών, με ανακοίνωσή του, υποστηρίζει ότι η Άγκυρα θα προχωρήσει σε αντίμετρα εάν δεν αλλάξει η απόφαση των ΗΠΑ. «Η απόφαση των ΗΠΑ δηλητηριάζει το περιβάλλον ειρήνης και είναι ασύμβατο με το πνεύμα της Συμμαχίας (του ΝΑΤΟ)» αναφέρεται.

Την ίδια ώρα στην Ευρώπη συνεχίζονται οι δηλώσεις λεκτικής συμπαραστασης. Ο εκπρόσωπος της Κομισιόν, αρμόδιος για τις εξωτερικές υποθέσεις, κατά την καθημερινή ενημέρωση των δημοσιογράφων, υπογράμμισε ότι οι υπουργοί Εξωτερικών της ΕΕ ήταν ξεκάθαροι για τις συνέπειες που θα υποστεί η Τουρκία, εάν δεν υπάρξει αλλαγή στη συμπεριφορά της.Πρώτο Θέμα

Θα συνεχιστούν οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες έως και την Παρασκευή 04/09, σύμφωνα με τα προγνωστικά στοιχεία του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών / Meteo.gr, με τη μέγιστη θερμοκρασία να βρίσκεται αρκετά πάνω από τις φυσιολογικές τιμές για την εποχή.

Η τάση της θερμοκρασίας στο ύψος των 1500 μέτρων πάνω από την Αττική για τις επόμενες 7 ημέρες, καθώς επίσης και ο μέσος όρος της για τη χρονική περίοδο 1981 – 2010, παρουσιάζονται στο διάγραμμα που ακολουθεί. Όπως διακρίνεται, η θερμοκρασία θα είναι έως και 8 βαθμούς υψηλότερη σε σχέση με τα φυσιολογικά την εποχή επίπεδα, ενώ θα παραμείνει πάνω από αυτά έως τουλάχιστον την Παρασκευή 04/09, με αυξημένη πιθανότητα για πτώση της θερμοκρασίας στη συνέχεια.

 

Η τάση της θερμοκρασίας σε ύψος περίπου 1500 μέτρων, όπως εκτιμάται από το αμερικανικό παγκόσμιο μοντέλο GFS, για τη χρονική περίοδο από την Τρίτη 01/09 έως την επόμενη Τρίτη 08/09/2020.

Οι υψηλότερες μέγιστες θερμοκρασίες της τρέχουσας εβδομάδας, σύμφωνα με τα προγνωστικά στοιχεία του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών / Meteo.gr, αναμένεται να επικρατήσουν την Τρίτη 01/09 όπου στα κεντρικά και νότια ηπειρωτικά θα φτάσουν τους 40 βαθμούς Κελσίου, ενώ τις υπόλοιπες ημέρες οι μέγιστες τιμές θα στα ηπειρωτικά, αλλά και στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου θα αγγίξουν τους 36-38 βαθμούς Κελσίου.

Συγκεκριμένα, η θερμοκρασία τις μεσημεριανές ώρες της Τρίτης 01/09, στη Θεσσαλία, στην Ανατολική Στερεά (Βοιωτία) και στη Νότια Πελοπόννησο θα φτάσει τους 39-40 βαθμούς Κελσίου, ενώ στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, στη Νότια Κρήτη και τοπικά στη Μακεδονία τους 36-37 βαθμούς Κελσίου.

010912_T2m_Greece

 

Από τους αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ξηρομέρου σχηματίσθηκε δικογραφία για παρακώλυση συγκοινωνιών σε βάρος τεσσάρων ανηλίκων, ενώ σε βάρος των γονεών τους σχηματίσθηκε δικογραφία για την παραμέληση της εποπτείας τους.

Ειδικότερα οι ανήλικοι προκάλεσαν δύο τροχαία ατυχήματα σε χωριό στην Επαρχιακή Οδό Αστακού Φυτειών και παρακώλυσαν την συγκοινωνία ως εξής:

• Στις 22/8 αργά το βράδυ, σε χωριό στην Επαρχιακή Οδό Αστακού Φυτειών, σε σημείο χωρίς φωτισμό, τοποθέτησαν τεντωμένο σχοινί κάθετα στο οδόστρωμα, δένοντας τα άκρα του σε πασσάλους με αποτέλεσμα ημεδαπός άνδρας οδηγώντας μοτοσικλέτα να προσκρούσει στο σχοινί, να ανατραπεί στο οδόστρωμα και να τραυματιστεί.

• Στις 21/8 αργά το βράδυ, στο ίδιο χωριό και σε σημείο χωρίς φωτισμό, είχαν τοποθετήσει πάλι τεντωμένο σχοινί με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε αυτό ένας ημεδαπός άνδρας, που οδηγούσε αυτοκίνητο και να προκληθούν υλικές ζημιές στο όχημα του.

• Στις 21/8 τα ξημερώματα, στο ίδιο χωριό είχαν τοποθετήσει κάθετα στο οδόστρωμα πέτρες, ζάντες, λάστιχο οχήματος και άλλα αντικείμενα με αποτέλεσμα να δημιουργείται κίνδυνος πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος και να παρακωλύεται η κυκλοφορία.

Ορίστηκε η επιτροπή τουριστικής προβολής-Πρόεδρος η Αννέτα Κοτρώνα

Με απόφασή του ο Δήμαρχος Αγράφων κ. Αλέξης Καρδαμπίκης όρισε ως Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας-Δημόσιας Υγείας και Αθλητισμού την Δημοτική Σύμβουλο της Δημοτικής Ενότητας Φραγκίστας κα. Ηρώ Νταλαφούρα, αναθέτοντας της, τις εξής  αρμοδιότητες:  

-Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής & Ισότητας φύλλων

-Γραφείο Προστασίας & προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και συντονισμού δομών «Βοήθεια το σπίτι» 

-Γραφείο Αθλητισμού-Νέας Γενιάς-βελτίωσης παιδικών χαρών και αθλητικών χώρων 

-Γραφείο Καπή 

-Τμήματος Παιδικών-Βρεφονηπιακών Σταθμών

Επίσης το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αγράφων όρισε την επιτροπή για την τουριστική προβολή του Δήμου.

Σύμφωνα με αυτή, καθήκοντα Προέδρου αναλαμβάνει η Δημοτική Σύμβουλος της Δημοτικής Ενότητας Απεραντίων κα. Αννέτα Κοτρώνα.

Α/Α

ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ

1.

Κοτρώνα Αννέτα – Δημοτική Σύμβουλος 

Γκορόγιας Παναγιώτης – Δημοτικός Σύμβουλος

2.

Μπράζιας Παναγιώτης – Δημοτικός Σύμβουλος

Ζαχαράκης Παναγιώτης – Δημοτικός Σύμβουλος

3.

Μάκκας Ηλίας- Δημοτικός Σύμβουλος

Νταβαρίνος Σεραφείμ – Δημοτικός Σύμβουλος

4.

Σουλιώτη Χρυσούλα – Δημοτική Σύμβουλος

Νταλαφούρα Σωτηρία – Δημοτική Σύμβουλος

5.

Κολοκώτσιος Βασίλειος – Δημοτικός Σύμβουλος

Αθανασίου Γεώργιος – Δημοτικός Σύμβουλος

6.

Καραγιάννη – Λαθύρη Βασιλική – Δημοτική Σύμβουλος

Μάκκας Απόστολος – Δημοτικός Σύμβουλος

7.

Διώτη Αργυρώ – Δημοτική Σύμβουλος

Κίτσιος Γεώργιος – Δημοτικός Σύμβουλος

8.

Μάκκας Γεώργιος – Επιχειρηματίας 

Νταβαρίνος Θωμάς – Πρόεδρος Ορειβατικού Συλλόγου Αγράφων

9.

Λαθύρης Γεώργιος - Επιχειρηματίας

Γκορόγιας Νικόλαος – Αναπληρωτής Προϊστάμενος 

Τμήματος Τ.Υ.-Π.& Π.Π.- Πολιτικός Μηχανικός

 

 

Με στόχο τη δημιουργία ασφαλούς και λειτουργικής πρόσβασης στην περιοχή ξεκίνησαν οι εργασίες στο έργο της επαρχιακής οδού Ι.Μ Σπηλιάς – Στεφανιάδα.

Τον τόπο των εργασιών επισκέφτηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Καρδίτσας κ. Κωστής Νούσιος, με τον Δήμαρχο Αργιθέας κ. Ανδρέα Στεργίου και τον πρόεδρο της Τ.Κ Στεφανιάδας κ. Κων/νο Φλότσιο και σε δηλώσεις του τόνισε: ‘’ Σε συνεργασία με τους Περιφερειακούς Συμβούλους και τη Δ/νση Τεχνικών Έργων ξεκινά ένα πραγματικά ουσιαστικά έργο για την Αργιθέα, που θα δώσει καινούρια προοπτική στην περιοχή. Ο προϋπολογισμός του είναι της τάξης των 2,5 εκ. ευρώ και υλοποιείται με πόρους από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων από τη Δ/νση Τεχνικών Έργων της Π.Ε Καρδίτσας. Πρόκειται για βελτίωση του τμήματος της Ε.Ο Καρδίτσας -Στεφανιάδας με αφετηρία τη διασταύρωση της Ι.Μ Σπηλιάς, όπου σε μήκος 2χλμ περίπου θα πραγματοποιηθούν εργασίες που περιλαμβάνουν: γενικές εκσκαφές σε γαιώδες, ημιβραχώδες και βραχώδες έδαφος, κατασκευή επιχώματος, κατασκευή τοίχων και επενδεδυμένων τάφρων και μικροκατασκευών, κατασκευή σωληνωτών οχετών με φρεάτια απορροής ομβρίων υδάτων και εργασίες ασφαλτόστρωσης και σήμανσης της οδού’’.

Και συμπλήρωσε : ‘’ Η άρση της επικινδυνότητας και η ασφαλής και γρήγορη μεταφορά ανθρώπων και προϊόντων αποτελούν βασική προτεραιότητα για την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Περιφερειάρχη κ. Κώστα Αγοραστό. Με την υλοποίηση τέτοιων έργων το εξασφαλίζουμε αυτό και ταυτόχρονα δημιουργούμε προϋποθέσεις ανάπτυξης σε περιοχές όπως η Αργιθέα’’.

Γράφει ο Μενέλαος Νικ. Παπαδημητρίου

Δρόμος ..κόσκινο από τα 5 Φ Οξυάς ως τη Γέφυρα Αγορασιάς Ανθηρού με ..136 λακκούβες κ.α!!

 Ανεβαίνοντας στις 9.6.2020 από το Μουζάκι για το Χωριό μου, το Ανθηρό, με το όχημά μου μούρθε στα 5 Φ Οξυάς η ιδέα να φωτογραφίσω και να μετρήσω τις τρύπες – γούρνες του δρόμου Καρδίτσας – Άρτας και τις καθιζήσεις του για να καταδείξω πως  είναι δρόμος εγκαταλειμμένος και επικίνδυνος για τους οδηγούς και επιβάτες κάθε κινούμενου τροχοφόρου(φορτηγών, ημιφορτηγών, ΙΧ και ιδίως μοτοσυκλετών). 

…..Μία διαδρομή 40 λεπτών την έκανα 1 ώρα και 30΄ με το σταμάτα – ξεκίνα, φωτογραφίζοντας αυτές και κρατώντας τον αριθμό τους.

 Φτάνοντας στη Γέφυρα Αγορασιάς Ανθηρού πρόσθεσα τον αριθμό τους και τις βρήκα περίπου 150 μαζί με τις παρατεταμένες καθιζήσεις (η πλέον επικίνδυνη και άνευ σημάνσεώς της αυτή στην Ογκλάβια Οξυάς που στην κάθοδό της από Αργιθέα προς Μουζάκι το κινούμενο όχημα κυριολεκτικά απογειώνεται με άμεσο κίνδυνο για όσους οδηγούς δεν γνωρίζουν το σημείο να εκτραπούν).

Βομβαρδισμένο τοπίο..... άκρως επικίνδυνης βατότητας - έγραψε σε άρθρο του πρόσφατα ο συμπατριώτης Δημήτρης Παπακώστας που με κάλυψε με τις λεπτομερείς επισημάνσεις του.

<<Δρόμος κόσκινο>> γράφω εγώ και έχω απορία δικαιολογημένη για τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Αντιπεριφέρειας Καρδίτσας και βέβαια για τους αιρετούς πολιτικούς προϊσταμένους τους – Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας και Περιφερειάρχη Θεσσαλίας:

 Όταν ανεβαίνουν στην Αργιθέα…όταν…., υποτίθεται ανεβαίνουν για προβλήματα του Τόπου μας….Κλειστά τάχουν τα μάτια; 

 Οι ίδιοι ή οι οδηγοί τους δεν νιώθουν τον κίνδυνο οδηγώντας σε αυτόν τον απαράδεκτο και άθλιο δρόμο; Τα οχήματά τους δεν τα υπολογίζουν ή μήπως επειδή είναι υπηρεσιακά δεν τους νοιάζει; 

  Λόγω και του γεωφυσικού ανάγλυφου λόγω των βουνών μας και των πρανών τους από πού να φυλαχθεί ο οδηγός; 

Από τις γούρνες – που αν είναι και μετά από βροχή δεν διακρίνονται – από τις πέτρες που πέφτουν συχνά πυκνά στο οδόστρωμα, από τους επικίνδυνους ελιγμούς για την αποφυγή τους με κίνδυνο να εκτραπούν και να βρεθούν στο γκρεμό; Η ίδια κατάσταση και χειρότερη στο διάστημα μεταξύ 14 και 22.8.2020 που ανέβηκα εκ νέου στο Χωριό μου.

…..Αναγκάζομαι με τη σειρά μου να δημοσιοποιήσω την απαράδεκτη κατάσταση του δρόμου αυτού μήπως και συγκινηθούν οι υπεύθυνοι της συντήρησής του και πέραν τούτων για να τους θέσω προ των ευθυνών τους.   Για το πόσες αριθμούνται οι γούρνες στον πριν τα 5Φ αλλά και στον μετά την Αγορασιά δρόμο μέχρι τη Γέφυρα Κοράκου και μέχρι Καταφύλλι-Αργύρι το αφήνω στους ίδιους να τις μετρήσουν…για να βοηθηθούν στον υπολογισμό των απαιτουμένων υλικών για την αποκατάσταση του οδοστρώματος.

     Μη μας απαντήσουν για κομμένα κονδύλια – πιστώσεις στο Τεχνικό τους Πρόγραμμα. Αυτά ΑΝΑΚΥΚΛΏΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ, πάνε και έρχονται στα χαρτιά και στους κωδικούς, δημοσιεύονται στον Τύπο (ηλεκτρονικό και γραπτό) για εντυπώσεις και καθησυχασμό…. και για πολιτική σπέκουλα στους κατοίκους της Αργιθέας που δεν γνωρίζουν από διαδικασίες…… και που τελικά είναι περγέλια…..ΑΦΟΥ ΕΡΓΟ ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ – εκτός και το φκιάσουν παραπέρα το Χινόπωρο ή μάλλον το Χειμώνα που προσφέρεται καλύτερα ο καιρός και οι επισκέπτες – χρήστες περνούν κατά εκατοντάδες για να πάνε στα Χωριά τους….Μπορεί και έτσι να συμβεί, άλλωστε το Καλοκαίρι πέρασε ανώδυνα κατά τους αρμοδίους…..

     Και καλά, έργο δε βλέπουμε που δε βλέπουμε, τη ΣΗΡΑΓΓΑ ΤΥΜΠΑΝΟΥ την εξαποστείλατε το 2012 στο Υ.Δ.Ε με το πέρας της μελέτης κατασκευής μετά από 8 χρόνια (άρχισε το 2004 και τελείωσε το 2012 με κόστος μελέτης 450.000.000 δραχμές συν 680.000 ευρώ) που είναι όμως οι κατά το άρθρο 4 του ΚΟΚ προβλεπόμενες πινακίδες αναγγελίας κινδύνου (Κ-1 μέχρι Κ-40) (π.χ. η Κ-9 Επικίνδυνο ανώμαλο οδόστρωμα, σε κακή κατάσταση, με λάκκους κ.λπ. και η Κ-10 Επικίνδυνο υπερυψωμένο οδόστρωμα ή απότομη κυρτή αλλαγή της κατά μήκος κλίσης της οδού) που τοποθετούνται για να εφιστούν την προσοχή αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς για τους κινδύνους που υπάρχουν στην οδό προς την κατεύθυνση της κίνησής τους, ώστε να λαμβάνουν έγκαιρα τα κατάλληλα μέτρα και, σε περίπτωση ανάγκης, να μειώνουν την ταχύτητα πορείας τους για να τους αποφεύγουν; 

     Οι Αρμόδιες Αρχές του Νομού Καρδίτσας (Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών -Δ/νση Τροχαίας – εισέτι και η Εισαγγελία Καρδίτσας) και της Περιφέρειας μήπως πρέπει να επιθεωρήσουν το δρόμο Καρδίτσας-Αρτας για την πιστοποίηση της πραγματικά επικίνδυνης κατάστασης του οδοστρώματος διαβιβάζοντας τις σχετικές εκθέσεις τους αρμοδίως για την υποχρέωσή τους να προβούν στις περαιτέρω επιβαλλόμενες ενέργειες άμεσα οι υπεύθυνοι;

     Το ποιά κατάσταση επικρατεί στον κεντρικό δρόμο Ανατολικής Αργιθέας δεν έχω άποψη αφού δεν πέρασα πρόσφατα. Αυτή τη γνωρίζουν οι συμπατριώτες μου. 

     Κύριε Περιφερειάρχη που είναι οι θεμελιώδεις αρχές τηςχρηστής δημόσιας διοίκησης στην άσκηση των καθηκόντων σας για την δικαιολογημένη εμπιστοσύνη των διοικουμένων και μεταξύ αυτών η αφοσίωση και ο σεβασμός στην Αργιθέα και τους πολίτες της;

     Που είναι η συνείδηση του ρόλου σας ως αιρετού και ως θεματοφύλακα του δημόσιου συμφέροντος και να δράττε, ως υποχρεούσθε και εκ του καθήκοντος και εκ του νόμου με τον κατάλληλο τρόπο σε συγκεκριμένες καταστάσεις, όπως εδώ στον άθλιο και άκρως επικίνδυνο δρόμο Καρδίτσας-Άρτας;

Μήπως πρέπει να κάνετε ένα ταξίδι στο δρόμο Γέφυρας Κοράκου – Άρτας (σε συνέχεια του δρόμου Καρδίτσας – Άρτας) για να διαπιστώσετε τη διαφορά και πως ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης μεριμνά προσέχοντάς τους; Όμως ο Αλέκος Καχριμάνης, το λέει και το επίθετό του, είναι καχριμάνης!!!

     Κύριε Περιφερειάρχη ζητήσατε, αν ενθυμούμαι καλά, με δήλωσή σας το 2019 να αναλάβετε, ως Περιφέρεια Θεσσαλίας, την περαίωση έργων τινών του Φράγματος της Συκιάς στον Αχελώο και την Εκτροπή του για να ξεδιψάσει ο κάμπος της Θεσσαλίας (μάλλον της Λάρισας) – δεν γνωρίζετε όμως πως ο βασικός οδικός άξονας - δρόμος προσπέλασης στα έργα αυτά είναι ο Εθνικής σημασίας δρόμος Καρδίτσας – Άρτας; 

Για τα έργα αυτά-μείζονος Εθνικής σημασίας – είσθε δυνατός, ενώ για τη Σήραγγα Τυμπάνου και εν πάση περιπτώσει για τη συντήρηση – βελτίωση του δρόμου Καρδίτσας – Άρτας αδυνατείτε; 

     Πως γίνεται να στέκουν αυτά; Εσείς, μόνο εσείς γνωρίζετε. Εκτός και έχετε τραβήσει μονοκονδυλιά  χιαστί στο χάρτη της Αργιθέας, οπότε πείτε το δημόσια και στους κατοίκους – δημότες της πονεμένης περιοχής μας.

     Να εύχεσθε,– όπως ευχόμαστε όλοι οι χρήστες του δρόμου - να μην υπάρξει, ένεκα της απαράδεκτης κατάστασής του, ατύχημα γιατί τότε θα είναι αργά για όλους σας τους υπεύθυνους και βέβαια θα αντιμετωπίσετε τις νόμιμες συνέπειες.

Για το Δήμαρχο Αργιθέας, τους Δημοτικούς Συμβούλους & τους Συλλογικούς Φορείς:

 Αξιότιμε κ. Δήμαρχε Αργιθέας Ανδρέα Στεργίου και κ. κ. του Δημοτικού Συμβουλίου (Συμπολίτευσης και Αντιπολιτεύσεων), καθώς και εκπρόσωποι των Συλλογικών Φορέων της Αργιθέας, σε άρθρο μου στις 6.2.2012 που είχα αναφερθεί για τις γαλαρίες στο δρόμο Καρδίτσας – Άρτας είχα γράψει στον τότε Δήμαρχο Αργιθέας Χρήστο Καναβό << Και εσείς κ. Χρήστο Καναβέ-Δήμαρχε Αργιθέας, ας επισημάνετε μια φορά ακόμα τον κίνδυνο και ας γίνετε ενοχλητικός. Αυτό είναι το καθήκον σας>>.

 Και σε εσάς με σεβασμό απευθυνόμενος, όντας βέβαιος ότι το πράξατε, σας καλώ να το πράξετε για ύστερη φορά και ας αναλάβουν η Περιφέρεια Θεσσαλίας με την Αντιπεριφέρεια Καρδίτσας τις ευθύνες τους.

 Προς τους Πολιτικούς του Νομού μας ουδεμία παράκληση αφού καθήκον τους είναι πρώτων αυτών να παρεμβαίνουν, ακόμα και στα πλαίσια της ίσης - να μην πω της κατά προτεραιότητας λόγω ορεινού όγκου - αντιμετώπισης της οικτρής κατάστασης. 

Έκλεισε αισίως ένα χρόνο θητείας η νέα Δημοτική Αρχή Αγράφων του κ.Αλέξη Καρδαμπίκη.

Είναι γεγονός πως μια νέα δημοτική αρχή, με πολλά στελέχη της να μην έχουν περάσει ούτε καν από τα έδρανα της αντιπολίτευσης με μηδενική εμπειρία σε θέματα διοίκησης , δικαιούτο τόσο από τους δημότες, όσο και απο την παράταξη της αντιπολίτευσης, μια ικανή περίοδο χάριτος και ανοχής. Από την άλλη όμως, οι Αγραφιώτες ψήφισαν μια νέα διοίκηση για να εφαρμόσει άμεσα το όραμά της και φυσικά ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο παρουσίασε στην διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. 

Δυστυχώς οι εποχές είναι τέτοιες που δεν υπάρχουν περιθώρια κωλυσιεργίας, ιδιαίτερα για ένα δύσκολο δήμο όπως αυτός των Αγράφων με τους δημότες να είναι απαιτητικοί απο την πρώτη στιγμή .

Τα προβλήματα ενώπιον των οποίων βρέθηκε η νέα δημοτική αρχή, προϊόν και της ανεπάρκειας της δημοτικής αρχής του τέως δημάρχου κ.Θ.Μπαμπαλή,ήταν πολλά όπως η παντελή έλλειψη  τεχνικής υπηρεσίας, έλλειψη διοικητικών υπαλλήλων,μηδενική οργάνωση υπηρεσιών ,η έλευση του κορωνοϊού κ.α

Παρόλα τα προβλήματα που αντιμετώπισε (και αντιμετωπίζει), η Δημοτική Αρχή Καρδαμπίκη, δείχνει τη βούληση  ν΄ αφήσει τη δική της σφραγίδα. Οι δημότες είναι λογικό να έχουν απαιτήσεις και  μπορεί να γκρινιάζουν απαιτώντας την άμεση επίλυση όλων των προβλημάτων. Από την άλλη όμως δείχνουν ακόμη ανοχή ενώ το μετριοπαθές προφίλ του Δημάρχου παίζει μεγάλο ρόλο σ΄ αυτό. Η Δημοτική Αρχή και ειδικά ο Δήμαρχος Αλέξης Καρδαμπίκης  αντιμετωπίζουν με υπομονή και ψυχραιμία την αναμενόμενη πίεση κι εκφράζουν την βεβαιότητα τους ότι το επόμενο διάστημα θ΄  αρχίσει ν  αποδίδει η προσπάθεια που κάνουν.

 Υπάρχει χρόνος για να προλάβει και να καλύψει το χαμένο έδαφος, να καλυτερέψει η καθημερινότητα των δημοτών , να αξιοποιήσει τον μεγάλο φυσικό πλούτο της περιοχής.

Ωστόσο η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν είναι αγώνας σπριντ αλλά ένας σκληρός μαραθώνιος στον οποίο  απαιτούνται μεγάλα αποθέματα αντοχών και δυνάμεων μέχρι να ολοκληρωθεί η θητεία της. Κι εκεί θα κριθεί το έργο της από τους δημότες του Δήμου Αγράφων. 

Η κοινωνία είναι πολύ πιο μπροστά, απαιτεί λύσεις στα καθημερινά της προβλήματα. Και όλα βέβαια (και όλοι…) θα κριθούν στις κάλπες του 2023…

 

 

Συνεχίζονται οι εντατικοί έλεγχοι της ΕΛΑΣ σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο των μέτρων για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού.

Ειδικότερα, χθες, Δευτέρα 24 Αυγούστου, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 51.677 έλεγχοι και βεβαιώθηκαν οι εξής παραβάσεις:

- Τέσσερις για κανόνες λειτουργίας καταστημάτων και ιδιωτικών επιχειρήσεων. Από τις αρχές Αυγούστου έχουν βεβαιωθεί συνολικά 411 σχετικές παραβάσεις και έχουν συλληφθεί 27 άτομα.

- Μία παράβαση για λειτουργία καταστήματος μετά τις 24:00, με επιβολή διοικητικού προστίμου 10.000 ευρώ και τριήμερη αναστολή λειτουργίας, στην Αττική. Από την έναρξη εφαρμογής του μέτρου, την Τρίτη 11 Αυγούστου έχουν βεβαιωθεί συνολικά 53 σχετικές παραβάσεις.

- Μία για μη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας Passenger Locator Form από ταξιδιώτη.

Από τις αρχές Αυγούστου έχουν βεβαιωθεί συνολικά 107 σχετικές παραβάσεις.

- 435 για μη χρήση μάσκας και μη τήρηση προβλεπόμενης απόστασης, ενώ επιβλήθηκαν ισάριθμα πρόστιμα των 150 ευρώ, ως εξής: 83 στην Κεντρική Μακεδονία, 58 στην Αττική, 57 στη Στερεά Ελλάδα, 48 στη Θεσσαλονίκη, 31 στη Δυτική Ελλάδα, 31 στην Κρήτη, 28 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, 27 στην Πελοπόννησο, 20 στην Ήπειρο, 17 στα Ιόνια Νησιά, 13 στη Θεσσαλία, 13 στο Βόρειο Αιγαίο, 7 στο Νότιο Αιγαίο και 2 στη Δυτική Μακεδονία.

Σημειώνεται ότι από αρχές Αυγούστου, έχουν βεβαιωθεί συνολικά 8.671 παραβάσεις και επιβλήθηκαν 8.662 πρόστιμα των 150 ευρώ και 9 των 300 ευρώ.

Όσον αφορά τις Κυκλάδες, πραγματοποιήθηκαν 58 έλεγχοι σε καταστήματα, επιχειρήσεις και σε άλλα σημεία, ενώ βεβαιώθηκαν 3 παραβάσεις στη Μύκονο, για μη χρήση μάσκας.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Μικροί και μεγάλοι, συγκεντρώθηκαν έξω από το Μουσείο έβαλαν τα γάντια τους, πήραν τις σακούλες στα χέρια τους και έπιασαν αμέσως δουλεια.

Ο λόγος για τους δεκάδες κατοίκους του Μπαμπαλιού,στον Βάλτο Αιτωλ/νίας, που εθελοντικά καθάρισαν το χωριό τους απο τα πεταμένα απορρίμματα στα πρανές των δρόμων .

Την όλη ..επιχείρηση συντόνιζαν τα μέλη του συλλόγου Ποντίων "Αξέχαστες Πατρίδες" μαζί με τον τοπικό πρόεδρο.

Τέτοιου είδους κινήσεις που γίνονται εδώ και 10 χρόνια στο χωριό και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση 

 

 

Ένα άγνωστο περιστατικό στο πλαίσιο του ακήρυχτου πολέμου που μαίνεται στο Αιγαίο και που μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα κάποια στιγμή, αποκαλύπτει σήμερα το enikos.gr.

Συνέβη πριν από περίπου δύο εβδομάδες, λίγο πριν ξεκινήσουν οι προκλήσεις με το Ορούτς Ρέις και την παράνομη NAVTEX, στην ελληνική υφαλοκρηπίδα, στην Ανατολική Μεσόγειο.

Ζεύγος τουρκικών μαχητικών είχε παραβιάσει τον Εθνικό Εναέριο Χώρο, εισβάλλοντας από την θαλάσσια περιοχή ανάμεσα από Λήμνο - Λέσβο. Μαχητικά F-16 από την 330 Μοίρα καταδίωξης ξεκίνησαν τις διαδικασίες αναχαίτισης. Κάποια στιγμή κι ενώ βρίσκονταν σε υψόμετρο 22.000 ποδών ανάμεσα από Χίο – Σάμο, ο «άσσος» (σ.σ. ο αρχηγός) του τουρκικού ζεύγους έχασε τον «δύο». Ο ασύρματος πήρε φωτιά. Ο «δύο» δεν έδινε κανένα σημάδι ζωής. Τα δευτερόλεπτα έδειχναν να κυλούν με αιώνες. Στο μυαλό όλων ήρθε το χειρότερο σενάριο. Όταν ξαφνικά ο «δύο» έδωσε σημεία ζωής, επικοινωνώντας από υψόμετρο μόλις 2.000 ποδών. Η πιο πιθανή εξήγηση είναι ότι έπαθε vertigo (απώλεια ορίζοντα) ή να μην ήταν και τόσο έμπειρος και να μπήκε σε μερική απώλεια αίσθησης λόγω της στρεσογόνας κατάστασης που βίωνε.

Σύμφωνα, ωστόσο, με έγκυρες πηγές ενημέρωσης, παραλίγο να κάρφωνε βόρεια της Χίου κι ίσως από καθαρή τύχη δεν φτάσαμε στο ατύχημα ή ακόμη και το δυστύχημα, που σίγουρα θα αύξανε κατακόρυφα την ένταση στην περιοχή.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο vimapoliti@gmail.com ή απευθείας στην φόρμα επικοινωνίας

Please, enter your name
Please, enter your e-mail address Mail address is not not valid
Please, enter your message