Ευρυτανία:Σε κακό χάλι δρόμοι & εγκαταστάσεις στο γραφικό χωριό του Τόρνου

12 Οκτ. 2020 / 09:41 12 Οκτ. 2020 / 09:58 (upd)

Λάβαμε και δημοσιευουμε καταγγελία αναγνώστη για το κακό χάλι που βρίσκονται οι δρόμοι στον Τόρνο Ευρυτανίας.Δείτε τι αναφέρει..

"Για πρώτη φορά στη ζωή μου άφησα στις διακοπές μου την θάλασσα και με την παρότρυνση δικών μου ανθρώπων και φίλων αγαπημένων επισκέφτηκα το βουνό και συγκεκριμένα την Ευρυτανία.

Κατάγομαι  από την πλευρά της μητέρας μου από τα Αγραφα.Επισκέφτηκα αρκετά μικρά γραφικά χωριουδάκια την Χελιδόνα ,τον Ασπρόπυργο και εξεπλάγην ευχάριστα για την προσπάθεια των τοπικών φορέων να τα διατηρήσουν καθαρά και να αναδείξουν την ομορφιά τους .Δυστυχώς όμως και το λέω με λύπη απογοητεύτηκα στον Τόρνο Ευρυτανίας.

Ανύπαρκτοι δρόμοι με αρκετές πέτρες-κοτρώνες που κινδυνεύεις να βρεθείς στο γκρεμό και να "πας ακοινώνητος",χωματόδρομοι ειδικοί για να βρεθείς με σπασμένο πόδι η' χέρι.Μόνο κάποια οδοσήμανση από την επίσης ανύπαρκτη περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος και μπαλώματα στο οδόστρωμα με πίσα και χαλίκι που στην πρώτη βροχή θα γίνουν πάλι λακκούβες.

Εκεί όμως που έμεινα άλλαλη ήταν στην σπηλιά.(βλ. Φωτο)Ένα κάθισμα από κούτσουρο και μια τάβλα γερμένη.υποτίθεται θα γινόταν τραπέζι με κάθισμα. Στην πλατεία του χωριού υπάρχει ένα πολιτιστικό κέντρο και που τα παιδιά των γειτονικών σπιτιών συγκεντρώνονταν για να περάσει η ώρα τους.Δυστυχώς κι αυτό κλειστό με.κωδικό παρακαλώ λες κι έχει τα απόρητα του κράτους.

Και ερωτω: που να πάνε να καθήσουν τα νέα παιδιά?? Μήπως προτιμούμε να τα μαζεύουμε από τα πεζοδρόμια μαστουρωμένα από την πρέζα ??

Δεν είμαστε ευχαριστημένοι που ήρθαν στον τόπο καταγωγής τους??

Γιατί το πολιτιστικό.κέντρο νάναι κλειστό??

Τα θέλουν μερικοί για να κάνουν τις φιέστες τους για να λένε πως όλα είναι εντάξει??

Οι τοπικοί άρχοντες γιατί εκλέχτηκαν?

Για να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των κολλητών??

Δεν θέλετε κόσμο στον τόπο σας τον πολύ όμορφο??

Ε τότε βάλτε 2 πάσαλλους με μια αλυσίδα και μια ταμπέλα στο δρόμο και πείτε δεν δεχόμαστε κόσμο.Καταστρέφετε έναν τόπο τόσο όμορφο και γραφικό και ποιός ξέρει και πόσους άλλους...Απαντήσεις δεν ζητώ,το έργο σας είναι η απάντηση σας πόσο εκτιμάτε τον τόπο καταγωγης σας .Η φωτογραφία μιλά από.μόνη της"

Ευχαριστώ Μ.Ι.Ρ.

Ευρυτανία:Σε κακό χάλι δρόμοι & εγκαταστάσεις στο γραφικό χωριό του Τόρνου

22 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου ΖΗΒ Δευτέρα, 03 Μαΐου 2021 20:23 δημοσιεύθηκε από ΖΗΒ

    Καλό μεσημέρι στο βήμα πολίτη,πρην λίγες ημέρες πέρασα και εγώ έστω και για λίγο να περπατήσω τα μονοπάτια του χωριού Τόρνος Ευρυτανιας
    Τι να πω;μπραβω στον πρόεδρο κ πρώην αντιδήμαρχος όπως δηλώνει;
    Στα μέλη του συλλόγου του Τόρνου;
    Στους επισκέπτες μη μονημους του χωριού;
    Που τώρα θυμήθηκαν το χωριό;
    Δεν μας λέει ο κύριος πρώην πρόεδρος του συλλόγου που είναι τώρα να καθαρίσει τα μπάζα στο πάρκινγκ του χωριού του;
    Τα πεταμένα καλούπια και υλικά οικοδομής που είναι δεξιά κ αριστερά πεταμενα;
    Που είναι η φροντίδα στα μονοπάτια που ήταν πρην χρόνια που έχουν ζήσει οικογένειες για δεκαετίες;
    Ακόμη και τα περιβόητα σανίδια εκεί τα έχεται ακόμη...ΠΕΤΑΜΕΝΑ...
    Άντε ανοίξτε το πολιτιστικό σας "κύριοι" και κάντε εκεί της όμορφες διαλέξεις σας..στα κρυφά όπως πάντα.,..
    Τώρα θα απορειται που έχω μάθει για το χωριό σας;
    Έκατσα ήπια ένα καφεδάκι και είπαμε αρκετά θέματα τα οποία στο χωριό τα κρατάνε μυστικά.....
    Βλέπεται ήρθα και γω όπως τα "παιδιά σας"αλλοδαποί που όπως έμαθα εργαζονται παράνομα, με τους μεγαλοεργολαβους του τόπου σας και άρχοντες που έχεται επιλέξει...
    ΥΓ
    Το καφεδάκι το ήπια σε σπίτι γιατί το πολιτιστικό σας θέλει να ξέρεις αστρονομία με τους κωδικούς σας...
    Λοιπόν αφιστε την θεωρία και τα έργα της καρέκλας και μαζέψτε καμία πέτρα και κοιτάξτε τους ελάχιστους εναπομείναντες του χωριού σας...
    Μπραβω στα νέα παιδιά που βρήκα και συνάντησα και ήρθαν και μένουν εκεί μαζί με τους υπόλοιπους....
    Με στεναχωρεί η στάση της τοπικής κοινότητας που είναι ανύπαρκτη κυριολεκτικά....μάλλον κάτι άλλο κρύβεται.,..
    Ευχαριστώ το Βήμα Πολίτη για την δημοσίευση η μη του κειμένου που έχω αναφέρει ποιο πάνω...
    Καλό κουράγιο....
    Ζ.Η.Β

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Π.Ν.Γ Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2021 17:26 δημοσιεύθηκε από Π.Ν.Γ

    Καλησπέρα στο Vima Politi,στους αναγνώστες του και στους φίλους του χωριού Τόρνος Ευρυτανίας.Καιρο τώρα διαβάζω σε διάφορα Site,&σε κάποια Blog του χωριού και σε μια εφημερίδα του νομού σας.Απο που να ξεκηνισω;
    Επισκέφθηκα το χωριό σας και κατά τύχη "έπεσα" σε κάποιον επισκεπτη-χωρινο σας και μου εξηστορισε κάποια συμβάντα τα οποία κανείς δεν τα αναφέρει πουθενά,σε κανένα sait η Blog του χωριού Τόρνος Ευρυτανίας.Θελω κάποιος υπεύθυνα όμως και με στοιχεία να πει εδώ το πώς πήγε το ηλεκτρικό ρεύμα στο χωριό..ποιόι μόνιμοι κάτοικοι τότε υπέγραψαν παραπάνω τετραγωνικά στα σπίτια τους ώστε να πάει το ρεύμα στο χωριό τους και όταν πήγε κάποιοι έκαναν "πίσω" μάλλον ήταν οι ποιό έξυπνοι κατ'αυτους...βλέπεται ήταν έτσι τότε η "εκβιασμοί" υπηρεσιών ...αν δεν δώσεις δεν έχεις έστω και ψεύτικα..
    Τώρα να έρθω λίγο στο σήμερα,ευτυχώς ήταν ευνοϊκές οι καιρικές συνθήκες και έκανα ένα μικρό περίπατο σε μερικά μονοπάτια του χωριού,παλαιά και νέα...
    Να πω εντυπώσεις;
    Απογοήτευση σε ένα τόσο πολυδιαφημισμένο χωριο.
    Επισκευθηκα την "σπηλιά"απογοήτευση,όπως είναι εδώ στην φωτογραφία έτσι παραμένουν ακόμη τα σανίδια,πεταμένα!!!!(και αυτό δείχνει την αδιαφορία της τοπικής κοινότητας)Κυριοι-Κυριες...απλά όταν κάθεσαι στον καναπέ η στην καρέκλα και αναβάσεις εκφράσεις όπως "η κυρια να μην έρχεται με τα παντοφλακια παραλίας στο χωριό...η κάτι τέτοιο εσείς Κύριε πρώην του συλλόγου θα έπρεπε να ντρέπεστε γιατί αν δείτε και ψάξετε λίγο το σχόλιο σας είναι "σεξιστικού"πρως κάποια επισκέπτρια του χωριού σας...αλλά φενεται ότι έχεται κάνει δύο δημοσιεύσεις μας τα ίδια σχεδόν λεγόμενα σας...αυτό δείχνει ότι έχεται χάσει την "μπάλα" και απλά δεν ξερεται να κάνεται ΔΙΑΛΟΓΟ και όχι αυτά που σας λένε η έτυχε να ακουσεται...
    Και να συνεχίσω και να μην μακρυγορισω πολύ,μίλησα και με ντόπιους,νέα παιδιά που μένουν από ανάγκη στο χωριό σας γιατί το αγαπάνε...το ένα άτομο μου ανέφερε ότι ολλα αυτά εδώ μέσα τα οποία αναγράφονται στοχεύουν "αυτόν"επειδή αντιδρά στην σε κάποια θέματα που αφορά το χωριό και όχι μόνο...όσο για το δεύτερο άτομο δεν είπε και πολλά φάνηκε η απογοήτευση του στο πρώσοπο του..
    Επιχείρησα να διαβώ όπως μου είπαν κάποια μονοπάτια παλιά...δεν έχω λόγια...ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!!!
    Περπάτησα και έκανα το μονοπατι "Α" και μπήκα στον κεντρικό δρόμο και διαπίστωσα ότι ο κύριος που έγραψε ένα κείμενο έχει απόλυτο δίκιο...για αναφορές σε "πεταμένα υλικά"κτλπ δεξιά αριστερά....
    Δεν είδα "εθελοντές όπως αναφέρεται σε παραπάνω κείμενο"
    Ένα πολιτιστικό κέντρο "ΚΛΕΙΣΤΟ" με έναν κωδικό που θα πρέπει να πάρεις τηλέφωνο και να σου δώσουν το κλειδί το οποίο υπάρχει στο "κουτί της Πανδώρας" χαχαχα.....γελάω γιατί μόνο για γέλια είναι η ολλη κατάσταση και να μην τα βαζεται με τους εναπομείναντες κατοίκους γιατί αν δεν ήταν και αυτοί δεν θα υπήρχε καν το χωριό σας μια άλλα πολλά ορεινά χωριά της Ελλάδος μας...
    ΥΓ..λυπάμαι που δεν βλέπω να περνει θέση η τοπική Κοινότητα δια τους εκλεγμένου τοπικού προέδρου...δεν υπάρχει λόγος να "κρύβεται πίσω από άλλους" οι πρόεδροι γι'αυτό εκλέγονται και όχι να ρωτάνε η να τους λένε τι γράφτηκε σε κάποιο site...γιατί στον διάλογο σόι ξέρουν πως γίνεται υπάρχει ο λόγος και ο αντίλογος,τα καλά και τα κακα,τα ωραία και τα άσχημα και όχι να προκαλείται ανεβάζοντας διάφορες φωτογραφίες σε σελίδες του Fb για το ότι εσείς οί "καλοκαιρινοί μαζεύεται τα σκουπίδια και τα πριονίδια". Καλά κάνεται να τα μαζεψεται και να μην μιλάτε...αυτοπροβαλεσται και δεν το καταλάβατε.Αυτα τα λίγα για το όμορφο χωριό σας και ελπίζω το Vima Politi να δημοσιεύσει το κειμενο μου.Εγω σαν επισκέπτης απλά ένα θα πω "ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ"
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Π.Ν.Γ

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου ΘΥΡΑ 13 Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2021 08:17 δημοσιεύθηκε από ΘΥΡΑ 13

    Διαβάζω τα παραπάνω και σε κάποια τοπική εφημερίδα του τόπου και την συνεντευξη-προεδρον του χωριού Τόρνος...
    Απλά γελάω με την κατάντια σας γιατί ολλα τα φτιάξατε "εσείς" κύριε πρόεδρε όταν ήσασταν αντηδημαρχος όπως λέτε στον Δ Προυσού..
    Για το χωριό τι κάνατε;
    Δρόμους όπως έχω δει να εξυπηρετούν συμφέροντα,χαλάσετε μονοπάτια παλιά όπως είδα,κλείσατε "υδραυλικές που οι χωριανοί πότιζαν τα χωράφια τους"όπως έμαθα...
    Τι έργο αφήσατε;
    Ρώτησα και πληροφορήθηκα ότι ένα έργο "Ψηλό Γεφύρι" ήσασταν πολέμαρχος,αντηδρουσατεκαι όχι μόνο εσείς αλλά και άλλοι χωριανοί σας πρην χρόνια και τώρα "πετάξατε"πολλά ευρώ για να εξυπηρετούν το χωριό;;;
    Ποιο χωριό;;;
    Πέντε σπίτια λένε κάποιοι είναι στο χωριό,τι το θέλουμε;;;
    Οσο για τον κυριο πρόεδρο του συλλόγου σας απλά είναι για γέλια ολλα αυτά που λέει στην φυλλάδα....
    Μπραβω σας που κρατάτε το χωριό σας,ακόμη πληροφορουμε ότι σας ενωχλουν κάποιες πέτρες για την περιβόητη σπηλιά του χωριού...τώρα θυμηθηκατε την σπηλιά;
    Βλέπεται έχουμε και εμείς τους "δικούς μας " στο χωριό σας το οποίο είσται "Πρόεδρος"
    Ελπίζω το Βήμα Πολίτη να δημοσιεύσει το κειμενο μου

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Νικος Τρίτη, 23 Μαρτίου 2021 08:58 δημοσιεύθηκε από Νικος

    Καλημέρα από τό όμορφο χωριό μας Τόρνος Ευρυτανίας.
    Είμαι ο Νίκος Κωνσταντόπουλος,365 ημέρες μόνιμα στο χωριό όπως και άλλοι της ηλικίας μου και ποιο μεγάλοι..θα ξεκηνισω από τα "φρέσκα νέα"..χθες είχα ραντεβού στο Καρπενήσι να πάω την μητέρα μου στο γιατρο,ο δρόμος για την Αγία Τριάδα απροσπέλαστος από πέτρες,τοπική Κοινότητα ανύπαρκτη,δήμος το ίδιο επισεις...είναι ο δρόμος για το περιβόητο "πάρκινγκ" του χωριού,που κάποιοι πρην χρόνια μάζεψαν τα ροκανιδια από τα ξύλα μου όπως λένε,γιατί δεν υπάρχει δρόμος για το πατρικό μου να τα μεταφερο εκεί,εδώ και πολλά χρόνια....απλά τα χρήματα που βγαίναν για το χωριό πήγαιναν σε ένα έργο που έδωσε "μεγάλη ανάπτυξη στον τόπο"...
    Και συνεχίζω για τους γνωστούς "ζακετακηδες" που θα έρθουν σε λίγο καιρό και θα τα βρουν έτοιμα από τους "φίλους τους" εγώ δεν είμαι γιατί τους τα λέω όλα όπως έχουν τα προβλήματα...
    Και συνεχίζω γιατί πρέπει να γραφτούν και να λεχθούν κάποια θέματα εδώ,να τα βλέπει ολλους ο κόσμος....να αρχίσω και εγώ να ανεβάζω φώτο από,μπάζα πεταμένα σε δρόμο;
    Από υλικά οικοδομής;.
    Από ριγμένα τσιμέντα σε δασικο δρόμο εδώ κ χρονιά,και κανέναν δεν ενωχλησε;
    Για πετρες φερόμενες,σε στυλ νταμαριου σε κεντρικό δρόμο;
    Να συνεχίσω η να μείνω μόνο σε αυτά;
    Και ενωχληθηκαν οι εθελοντές του χωριού από τα δικά μου καυσόξυλα;...
    Φτιάξτε δρόμο να πηγαίνει φορτηγό να μην σας ενωχλω...αλλά αυτά δεν τα λέτε εδώ δημόσια...σας τα λέω εγώ λοιπόν....που έχουν εγκαταλείψει τα παλιά μονοπάτια,έγιναν οι δρόμοι,κ δεν έμεινε μονοπάτι ανοιχτό...
    Που με τους δρόμους σας,καταργήσατε με το έτσι θέλω τα παλαιά "αυλάκια" που ποτιζαμε τον κήπο μας και τώρα θα μας πείτε πως ποτίζουμε τον κήπο;
    Εγώ σας προκαλώ εδώ και όπου αλλού θελεται...
    ΥΓ είμαι και θα είμαι εδώ να σας τα λέω όπως έχουν και όχι όπως εσείς τα λέτε ή σας τα μεταφέρουν...και μην ξεχνάτε,όχι στο χωριό με "παντοφλακια παραλίας.
    Ευχαριστώ το Βήμα Πολίτη για το ενδιαφέρον του....

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου ΚΩΣΤΑΣ Σάββατο, 06 Μαρτίου 2021 21:53 δημοσιεύθηκε από ΚΩΣΤΑΣ

    Καλησπέρα θελω να αναφερθω σε κατι που διαβασα σε μια γνωστη ευρυτανικη σελιδα και θελω να το σχολιασω. Ελπιζω εσεις να το δημοσιευετε.
    Βγηκε δημοσιευμα για το χωριο Τορνος Ευρυτανιας. Δεν μπορω να πω οτι συμφωνω με τα γραφομενα και λεγομενα του προεδρου της ΤΚ Τορνου, που υποστηριζει οτι χαρη σε κεινον εγιναν τα εργα. Δηλαδη οι προηγουμενοι προεδροι δεν εκαναν κατι? Το χωριο μονο σε κεινον στηριζεται? Αντε να το προσπερασω αυτο. Εκεινο που ειναι κοροιδευτικο ειναι οι αποψεις του προεδρου του συλλογου κυριου Μαρκου . Διαβασα για προσωπικες εμπειριες ενος ανθρωπου που δεν τον ξερει το χωριο . Και οταν λεω δεν τον ξερει δεν εννοω σαν επιθετο αλλα για τα εργα που δεν εχει κανει.
    Ο κυριος Μαρκος λοιπον με τις πλατες του πατερα του του προηγουμενου προεδρου μας λεει για συλλογικοτητα και αναρωτιεμαι για ποια συλλογικοτητα μιλα.Λιγο μετα λεει οτι προσπαθει να κρατησει τον συλλογο οσο ποιο ενεργο μπορει ενω στην πραγματικοτητα ο συλλογος εχει πιασει πατο εδω και χρονια οταν ανελαβαν οι μοντερνοι. Μονο συνδρομες και απο εργα τιποτα .
    Κυριοι του Τορνου που μονο καλοκαιρι σας βλεπουμε κατα τον 15αυγουστο και αν, τον κοσμο να τον θελετε οχι μονο για να σας σκαει αβερτα λεφτα για τις χαζοιδεες σας και για τσιμπουσια και γλεντια καλοκαιρινα αλλα και για κανενα εργο.
    Βγαινουν μερικοι και καμωνονται οτι κανουν ρανουν και το χωριο δεν τους εχει δει ΠΟΤΕ. Η ιστοσελιδα σας δεν εχει τιποτα καινουργιο και εσεις την διαφημιζεται οτι εγινε το 2010. Σπουδαια δουλεια μπραβο σας.Τελος λεει καπου οτι με τηνν πρωτοβουλια του συλλογου και των εναπομιναντων κατοικων με πολυ μεγαλη προσπαθεια και μερακι οι Τορνιωτες αποφασισαν να ξεσκονισουν και να γυαλισουν την οψη του χωριου.
    Με καμια πρωτοβουλια κανενος συλλογου δεν εγινε κατι. Οτι γινεται γινεται με τους εκει 2-3 μονιμους κατοικους μιας και οι αλλοι ειναι ηλικιωμενοι. Ποτε ηρθε ο κυριος Μαρκος και βοηθησε στα μονοπατια ή εστω σε κατι αλλο στο χωριο? Μην τα γραφετε λοιπον ολα ροδινα γιατι δεν ειναι.
    Οσο για την ειρηνικη διευθετηση των διαφορων πεθανε μαζι με τους τεέυταιους αξιους ανθρωπους του Τορνου. Σιγουρα αν δημοσιευτει η καταγγελια μου τα σχολια απο κατω θα με βριζουν η θα με κακοχαρακτιριζουν. Ας ειναι. Ολοι ξερουμε οτι και στην προηγουμενη καταγγελια μιας επισκεπτριας του Τορνου βγηκε απο κατω Μαρκος και Σια και ενα σωρο ανωνυμα σχολια που την εβριζαν γιατι ειπε αυτο που ηθελε.
    Ολοι μα ολοι ξερουμε οτι κανεις απο αυτους που θα βγουν να στηριξουν τα προσωπα αυτα δεν εχουν πατησει ΠΟΤΕ στο χωριο τους παρα μονο στο διημερο 14-15 αυγουστου και για τα γλεντια της κοροιδιας που εξυπηρετουν την ελιτ του χωριου. Το χωριο το βλεπουν μονο στο facebook. Πιστευω να δημοσιευτει η καταγγελια μου γιατι πρεπει να ακουγονται καποια πραγματα που με μανια προσπαθουν να κρυψουν μερικοι. Ευχαριστω

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου τρομπετα Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2021 15:24 δημοσιεύθηκε από τρομπετα

    μιλανε ολοι, μιλαει και ο Μαρκος , μιλαει και το Μαρακι που το χωριο δεν τους βλεπει ποτε. Γελαει ο κοσμος με τα χαλια σας

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΚΟΥΦΩΝ Παρασκευή, 04 Δεκεμβρίου 2020 13:32 δημοσιεύθηκε από ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΚΟΥΦΩΝ

    κυριε "groucho" και" κυρια Μαρια Δουρου" αν αυτα τα θεωρειτε εργα οπως στη φωτογραφια εχετε καιρο να πατε οφθαλμιατρο μαλλον.
    ¨Η' τρωτε για να μην πω "μασατε με 10 μασελες " απο το δημοσιο κορβανα η΄ ακομα καλυπτεστε για δικα σας εργα απο τους τοπικους προεδρους.εχω στοιχεια γι αυτο κλειστε το στομα σας....Μην θεωρείτε Μ...κα οποιον δεν μιλαει...

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Βασίλης Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2020 12:35 δημοσιεύθηκε από Βασίλης

    Απάντηση στον Grouchο. Εσύ ποιος είσαι και γιατί μιλάς έτσι για τους επισκέπτες; μείνετε στη μιζέρια σας αυτό σας αξίζει. Ούτε κόσμος ούτε τίποτα. Ντροπή σας

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Μαρία Δούρου Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2020 00:49 δημοσιεύθηκε από Μαρία Δούρου

    Ντροπή κ μόνο να δυσφήμιζετε έτσι ένα τόπο απλά κ μόνο μπας κ κερδίσετε εσείς... Το έργο των ανθρώπων είναι δύσκολο Χρόνιο κ συνεχόμενο.. Και κρατούν αυτόν τον τόπο καθαρο.. Περιποιημένο με την ξεχωριστή Φυσική ομορφιά του!
    Θα έπρεπε να ντρέπεστε για το επίπεδο κ το ποιόν σας!

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Νεκτάριος Παππαδήκος Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 16:35 δημοσιεύθηκε από Νεκτάριος Παππαδήκος

    Καλησπέρα στό Vima Politi
    Μέρες τωρα παρακολουθώ τά τραγελαφικά πού συμβαίνουν σέ αυτό τό όμορφο χωριό..
    Λυπάμαι γιά τήν ανύπαρκτη ΤΚ Τόρνου....
    Πού δέν έχει πάρει θέση,έστω μέ ένα απλό κείμενο,παρά μόνο νά τά έχουν "κουβεντιάσει" μέ τούς Άρχοντες τού χωριού καί όχι μόνο αλλά και μέ μερικούς εκτός χωριού γιά τό τί θά απαντήσουν...παρά μόνο κάποιος "Κύριος Νίκος Μάρκος" νά ανεβάζει φώτο στό Fb σέ όμάδα τού χωριού του....
    Εγώ τόν προκαλώ νά ανεβάσει καί άλλες φώτο στήν ομάδα TORNOS GIA PANTA μέ διάφορα υλικά οικοδομής καί όχι μόνο....
    Μέ ενημέρωσαν από τό χωριό του ότι δέν τά λέει οπως τά δείχνει,παρά μόνο αυτό πού τού λένε...
    Είναι ντροπή γιά ένα τόσο όμορφο χωριό να μήν δέχεσται "κύριοι" καί τά ασχημα...
    Αλλά καί τά καλά πού έχεται κάνει...
    Υ.Γ
    Μέ στεναχωρεί ή στάση τόν τοπικών αρχών..π.χ..Πρόεδρος κτλπ...
    Δέν βλέπω νά πέρνουν καμία θέση...

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Νεκτάριος Παππαδήκος Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 15:40 δημοσιεύθηκε από Νεκτάριος Παππαδήκος

    Ένα μόνο θά πώ,στούς "Κυρίους" τού Τόρνου καί όχι μόνο...
    Δέχτηκά τηλεφωνηματα από ντόπιους οί οποίοι εξέφρασαν τήν αγανάκτησή τους ότι...
    Άκουσων άκουσων...τούς απειλούν μεσω τρίτων ότι θά τούς τά πούν χύμα...
    Εδώ ή σελίδα σας δίνει στόν κάθε ένα νά εκφράσει τά προβλήματά του...
    Γιατι απλά δέν εχεται μάθει καί τα καλά τού τοπου σας αλλά καί τά άσχημα...
    Καί οπως βλέπω εδώ ή Τ.Κ Τόρνου είναι ανύπαρκτη,χωρίς να πάρει καμία θέση...
    Καί εσείς "κύριε Μάρκο" πού έχεται γνώμη γιά ολλα καί γιά όλλους ποιόν εκπροσωπείται..
    Καί οπως βλέπω στό διαδύκτιο ανεβάζεται φωτό από τό χωριό στο υποτιθέμενό "πάρκινκ" τού χωριού σας χωρίς όμως νά βλέπεται τά πεταμένα,δεξιά καί αριστερά "καλούπια,σίδερα,κτλπ" καί τροχόσπιτα σέ κεντρικό δρόμο τού τόπου σας...ή καί εδω υπαρχει υπερβολή??
    Λυπάμαι γιά τόν όμορφο τόπο σας...

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Μάρκος Νικολαος Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 11:47 δημοσιεύθηκε από Μάρκος Νικολαος

    Κυριοι
    Απευθυνόμενος στο site θα ήθελα να παρακαλέσω τα σχόλια των αναγνωστών να δημοσιεύονται ως έχουν και όχι να παραποιούνται κατά βούληση . Αναμένω την πρωτότυπη δημοσίευση του σχολείου μου
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Μάρκος Νικόλαος

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου grouchomarx Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 11:30 δημοσιεύθηκε από grouchomarx

    Ευτυχώς η πλειοψηφία των επισκεπτών ανά την ΕΛΛΑΔΑ έχουν ήθος και σώας τας φρένας.

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Βασίλης Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 01:01 δημοσιεύθηκε από Βασίλης

    Γεια σας. Συγγνώμη αν σας κουράσω.
    Επισκέφτηκα τον Τόρνο πριν μερικά χρόνια και μπορώ να πω οτι με εξέπληξε σαν χωριό για τα μονοπάτια και την καθαριότητα του. Πολύ πρόσφατα αποφασίσαμε με παρέα να ανέβουμε για ολιγοήμερες διακοπές που θα κάναμε στο Καρπενήσι.
    Έτσι ξεκινήσαμε ενα πρωινό με σκοπό να αφιερώσουμε την ημέρα μας ολοκληρη στο χωριό αυτο. Τα μονοπάτια ηταν παρατημένα και σε καμια περίπτωση δεν θυμιζαν αυτα που ειχα δει πριν χρονια. Μπήκε μια σημανση απο την περιφερεια αλλα μεχρι εκει.
    Επειδη τυγχανω μελος των σελιδων στο φειςμπουκ και παρακολουθω τα νεα του Τορνου βλεπω οτι η μονη προσπαθεια που γινεται ειναι μονο εκει αν και εχετε ενα κάρο ομάδες. Ο κοσμος ανεβαζει φωτογραφιες και δειχνει μονο την καλη πλευρα του χωριου . Καλο θα ειναι για τη δικη σας εικονα να μην απαντατε με ανακοινωσεις μεσα στα νευρα και τυποποιημένες .
    Να πω ακομα οτι αυτη η ιδεα για κλειδαρια με κωδικο στο πολιτιστικο σας ειναι τελειως χαζη γιατί δεν ανταποκρίνεται σε αναγκες του κοσμου.
    Να γράψετε στο διαδίκτυο που έχετε και πολλές σελίδες τα ονόματα του Δ.Σ. και του τοπικού συμβουλίου για να συννενοηθούμε.
    Τέλος στον κύριο Μάρκου είστε λίγο οξύθυμος και το παίρνετε προσωπικά ή είναι ιδέα μου; Αναφέρεστε με αγενή και προσβλητικό τρόπο στην ανώνυμη επισκέπτρια που εκφράζει μόνο την αποψη της. Αλλο που εσάς δεν σας αρεσει.
    Αλήθεια, εσείς είστε ο πρόεδρος του Δ.Σ. ή μήπως όχι;;; Συγγνωμη αλλά εκτίθεστε .
    Όσο για τη νεολαία κρίμα γιατί φαίνεται ότι δεν συμμετεχουν ολοι οι νεοι. Μην τσουβαλίαζετε ολη την νεολαία ενω δουλευον μονο ατομα μετρημενα στα δαχτυλα ενος χεριου. Ίδιοι και ίδιοι. Αυτο να κοιταξετε και να μην νευριαζετε. Για να πατε μπροστα.

    Με εκτίμηση προς όλους τους Τορνιώτες ,
    ο φίλος του χωριού που θέλει το καλό σας,
    Βασίλης Κ.
    (ευχαριστω το vima politi για τη πιθανη δημοσιευση του σχολιου μου)

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Groucho Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020 22:49 δημοσιεύθηκε από Groucho

    Εσεις επισκεπτες, δεν εχετε κανενα δικαιωμα να προσβαλλετε και να αφοριζετε, η κοινωνια εμεις οφειλουμε να σας απομονωσουμε, μονο κακο κανετε, αποβλητα δεν προσφερετε τιποτα.

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Grooucho Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020 20:50 δημοσιεύθηκε από Grooucho

    Τι γινεται εδω και λιγες μερες;ποιοι ειναι αυτοι οι μισανθρωποι που σιχαινονται τον ιδιο τους τον ευαυτο;ναι για σας λεω επισκεπτες

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου στελιος Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020 14:14 δημοσιεύθηκε από στελιος

    η απαντηση απο το δσ ειναι κουφια. πια ειναιη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη ? πια ειναι η υπευθυνη σταση, που την ειδατε?ζητατε υποστηριξη στις δρασεις ενω δεν κανετε καμια δραση και αυτο φανηκε απο τα πεταμενα σανιδια και το παρατημενο χωριο .τελικα τζαμπα νευριαζετε γιατι τελικα δειχνετε αλλο προσωπο απο αυτοο που θελετε να περασετε. συμφωνω με την επισκεπτρια μιας και ετυχε να ειμαι κι εγω εκει σαν επισκεπτη εκεινη την ημερα

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου ΔΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020 09:15 δημοσιεύθηκε από ΔΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

    Ως Μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Απανταχού Τορνιωτών εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκεια μας για τα συγκεκριμένα τοξικά σχόλια από την ανώνυμη επισκέπτρια.
    Ειλικρινά δεχόμαστε κάθε κριτική και αξιολόγηση, προτάσεις βελτίωσης αλλά όχι ανώνυμα και κακόβουλα.
    Ειδικά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, επιλέγουμε την υπεύθυνη στάση και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να προσφέρουμε στον Σύλλογο, ο καθένας ξεχωριστά και συλλογικά.
    Κυρίως όμως εκφράζουμε την ανάγκη και ζητάμε την υποστήριξη και συμμετοχή στις δράσεις του πολιτιστικού συλλόγου από όλους τους συγχωριανούς.
    Επίσης εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας, για το πολύτιμο έργο του τοπικού Συμβουλίου καθώς επίσης και των συγχωριανών μας οι οποίοι με αυταπάρνηση συντελούν αφιλοκερδώς στην πρόοδο και προβολή του χωριού μας.
    Τέλος κρίνουμε το σχόλιο και τον συσχετισμό με αναφορά στα ναρκωτικά ως απαράδεκτο και υβριστικό.

    Δ.Σ. Πολιτιστικού Συλλόγου Απανταχού Τορνιωτών "Η Μεγάλη Βρύση"

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Δ.Σ Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020 00:18 δημοσιεύθηκε από Δ.Σ

    Ως Μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Απανταχού Τορνιωτών εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκεια μας για τα συγκεκριμένα τοξικά σχόλια από την ανώνυμη επισκέπτρια.

    Ειλικρινά δεχόμαστε κάθε κριτική και αξιολόγηση, προτάσεις βελτίωσης αλλά όχι ανώνυμα και κακόβουλα.

    Ειδικά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, επιλέγουμε την υπεύθυνη στάση και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να προσφέρουμε στον Σύλλογο, ο καθένας ξεχωριστά και συλλογικά.

    Κυρίως όμως εκφράζουμε την ανάγκη και ζητάμε την υποστήριξη και συμμετοχή στις δράσεις του πολιτιστικού συλλόγου από όλους τους συγχωριανούς.

    Επίσης εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας, για το πολύτιμο έργο του τοπικού Συμβουλίου καθώς επίσης και των συγχωριανών μας οι οποίοι με αυταπάρνηση συντελούν αφιλοκερδώς στην πρόοδο και προβολή του χωριού μας.

    Τέλος κρίνουμε το σχόλιο και τον συσχετισμό με αναφορά στα ναρκωτικά ως απαράδεκτο και υβριστικό.

    Δ.Σ. Πολιτιστικού Συλλόγου Απανταχού Τορνιωτών "Η Μεγάλη Βρύση"

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου Μάρκος Νικολαος Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2020 20:06 δημοσιεύθηκε από Μάρκος Νικολαος

    Κατ αρχήν στην ΑΝΩΝΥΜΗ επισκέπτρια του χωριού μας που με μία επίσκεψη πως οι τοπικοί άρχοντες εξυπηρετούν τους κολλητούς ,τέτοια ευφυΐα την έχουμε ανάγκη και όχι μόνο στον Τόρνο .
    Θα θέλαμε να μας βρει έναν τρόπο να λειτουργήσει το πολιτιστικό κέντρο χωρίς προσωπικό, μιας και κανένας δεν ενδιαφέρθηκε, αλλά προφανώς αυτό δεν σας μεταφέρθηκε .Όσον αφορά στο κωδικό και τους νέους τους οποίους νοιάζεστε περισσότερο από εμάς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εάν όντως είχατε πάει θα βλέπατε ότι υπάρχει τηλ. επικοινωνίας ώστε να γνωρίζουμε ποιος μπαίνει και εάν αυτός είναι ανήλικος και δεν πρέπει να έχει πρόσβαση σε αλκοόλ.
    Για τους χωματόδρομους που κινδύνευε να σπάσει κάποιο πόδι, μάλλον πήγε να περπατήσει με τις παντόφλες που φορούσε στην θάλασσα .
    Βέβαια όχι πως είναι τέλεια, πέτρες πέφτουν ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ τις παραμερίζουν και περνάνε και αν είναι και κάποιο σανίδι ξεκάρφωτο το καρφώνουνε .
    Το ΔΣ της κοινότητας , και το Δ Σ του συλλόγου νέα παιδιά στην πλειοψηφία τους, αλλά και η συντριπτική πλειοψηφία των χωριανών με μόνο κριτήριο την αγάπη για τον τόπο τους παλεύουν με όσα μέσα έχουν για ό,τι καλύτερο.
    Όσοι επισκέπτες έχουν έρθει το επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο με τις κριτικές τους.
    Καλούμε λοιπόν με χαρά όποιον επιθυμεί να επισκεφθεί τον τόπο μας και να γνωρίσει τις ομορφιές του.
    Μάρκος Νικόλαος .

    Υ.Γ το πολιτιστικό παραχωρείται δωρεάν σε κάθε ενδιαφερόμενο .

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου τρομπετα Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2020 16:13 δημοσιεύθηκε από τρομπετα

    λυπαμαι πραγματικα για το μαυρο χαλι των μονοπατιων και τους λιγους νεους που παλευουν για το τιποτα.

    Aναφορά
  • Σύνδεσμος σχολίου niskuoh Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2020 16:09 δημοσιεύθηκε από niskuoh

    Συμφωνώ με το κειμενο της κυρίας ανωνυμης. Πολλοι νομιζουν οτι προσφερουν εργο ενω δεν κανουν τιποτα παρα μονο φιεστες στα πολιτιστικα τους κεντρα. Οντως το μονοπατι ειναι χαλια με σαπια ξυλα πεσμενα. Η νεολαια απουσα ως συνηθως προσπαθει να μας πεισει μονο μεσα απο το διαδικτυο με κειμενα γεματα μπουρδες και ψεματα και εικονες χιλιοτραβιγμενες. κριμα

    Aναφορά

Προσθήκη σχολίου

H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί.
Το "VimaPoliti.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες του έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του portal

Επικοινωνήστε μαζί μας στο vimapoliti@gmail.com ή απευθείας στην φόρμα επικοινωνίας

Please, enter your name
Please, enter your e-mail address Mail address is not not valid
Please, enter your message